دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان اورژانس کشور اطلاع داد که از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل سیستان و بلوچستان، اورژانس هوایی بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن منتقل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: هنگام نظافت و خانه تکانی منزل، با رعایت اصول پیشگیری، باید مراقب مسمومیت با فرآورده‌های شوینده و ضدعفونی کننده‌ها بود، مسمومیت با شوینده‌های خانگی نزدیک به 16 درصد از کل مسمومیت با مواد شیمیایی را شامل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی سیل، اورژانس هوایی را فعال و بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه فرارو

آریانا، ولی نژاد دختر دوچرخه سوار ایرانی که هفته پیش دچار سانحه سوختگی شده بود درگذشت و جامعه ورزش و مخصوصا دوچرخه‌سواری را در شوک فرو برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل، اورژانس هوایی را فعال و بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آریانا ولی‌نژاد دختر دوچرخه سوار ایرانی که هفته پیش دچار سانحه سوختگی شده بود درگذشت و جامعه ورزش و مخصوصا دوچرخه‌سواری را در شوک فرو برد. آریانا هفته گذشته به دلیل نشت گاز از بخاری و انفجار خانه، دچار 70درصد سوختگی شده بود. او روز گذشته در بیمارستان و به دلیل آسیب‌های ناشی از این حادثه تلخ جانش را از دست داد. ولی‌نژاد در رده سنی زیر 23 سال فعالیت می‌کرد و پیش از این به کمپ جهانی دوچرخه‌سواری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار الیگودرز از وقوع حادثه در کارخانه آسفالت شهرداری الیگودرز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ناوگان به کار گیرند تا این اتفاقات تکرار نشود».

وب‌گاه الف

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل، اورژانس هوایی را فعال و بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل، اورژانس هوایی را فعال و مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور اهر - تبریز که چهار کشته و 9 مصدوم برجای گذاشت، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

براساس اطلاعات اولیه چهار نفر در این حادثه در دم جان باختند و 9 مصدوم تحت اقدامات فوریت‌های پزشکی قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور اهر_تبریز که چهارکشته و 9 مصدوم برجای گذاشت، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور اهر_تبریز که چهارکشته و 9 مصدوم برجای گذاشت، خبر داد. سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور اهر_تبریز که چهارکشته و 9 مصدوم برجای گذاشت، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، وحید شادی نیا گفت: با دریافت خبر این سانحه برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو، با سرنشینان زیاد، بلافاصله شش دستگاه آمبولانس اورژانس به...

وب‌گاه ورزش سه

آریانا ولی‌نژاد که هفته گذشته در یک سانحه دچار 70 درصد سوختگی شده بود، پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان، جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص مغز و اعصاب، در خصوص کمک به بیمار سکته مغزی، نکاتی را متذکر شد. یک متخصص مغز و اعصاب، در خصوص کمک به بیمار سکته مغزی، نکاتی را متذکر شد. عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نشانه‌های ظاهری فردی که دچار سکته مغزی شده اشاره کرد و گفت: هوشیار باشید و به محض اینکه مشاهده کردید نیمی از صورت یا بدن فرد فلج یا اصطلاحاً کج شده باشد، در صحبت کردن دچار مشکل و یا دچار کاهش...