دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد باهدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و برخورد قانونی با گران‌فروشان و استقرار مسئول پاسخگو از سوی ایرلاین‌ها در ترمینال‌های فرودگاهی تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

سیل هفته گذشته خسارت‌های زیادی به مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان وارد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد باهدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و برخورد قانونی با گران‌فروشان در ترمینال‌های فرودگاهی تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از پیگیری قانونی یک چالش اینستاگرامی که در آن اقدام به ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران شده، خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران تنها طی یک هفته 4145 مزاحمت تلفنی ثبت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز مسافرت‌های نوروزی، از آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در حاشیه هفتمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه درمان دو نوع خدمت قابل ارائه است که یکی انتخابی یا غیر فوریتی و دیگری فوریتی یا اورژانسی است که در ایام تعطیلات نوروزی، همه خدمات اورژانسی در مراکز درمانی ارائه می‌شود. وی آماده باش حوزه بهداشت و بازرسی‌های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این‌که در تعطیلات نوروز خدمات اورژانسی در مراکز درمانی ارائه می‌شود، گفت: در تامین دارو، سرم و فرآورده‌های خونی برای عید نوروز وضعیت مناسبی داریم.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز مسافرت‌های نوروزی، از آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: توصیه‌های لازم به روسای دانشگاه‌ها در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی، نسبت به خطر تکرار وقوع سیلاب در جنوب شرق کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیل هفته گذشته خسارت‌های زیادی به مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان وارد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار میدان‌های جنگ بود، چه قبل از انقلاب و چه در سنگرهای دفاع مقدس، همیشه و در هر عرصه‌ای یکی از تأثیرگذارترین افراد بود و در جریان مبارزه با رژیم طاغوت نیز خوش درخشید.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان: شدت انفجار موجب صدمه به چشم و سوختگی سر و صورت مجروحان شده و شدت سوختگی 40 درصد گزارش شده بنابراین احتمال بستری مجروحان در بخش سی‌سی یو زیاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خانم 17 ساله باردار که به دنبال نارسایی کبد نیازمند پیوند فوری بود، به وسیله بالگرد اورژانس از زاهدان به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک خانم 17 ساله باردار که به دنبال نارسایی کبد نیازمند پیوند فوری بود، با یک فروند بالگرد اورژانس از زاهدان به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از مشاغل هستند که در تلاش زنده نگه داشتن شهر و ارائه خدمات به هم شهریان خود هستند و در عید تعطیلی ندارند. دقیقا همان زمانی که در ایام تعطیلی نوروز 1403 به سر میبریم و خوشحالیم، هستند کسانی که تعطیلی نوروزی ندارند و این کلمه برایشان معنی ای پیدا نمیکند. برخی از ادارات از قبیل وزارت آموزش و پرورش و مدارس کلیه مقاطع، کلیه دانشگاهها و واحدهای آموزش عالی، مجلس شورای اسلامی، برخی کارخانجات...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از یک فوتی و دو مصدوم در پی برخورد شدید سواری پراید با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.