سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی: نیاز کشور به پزشک خیلی جدی است، نمی‌توان شرایط را رها کرد و وزارت بهداشت هم خودش تصمیم بگیرد که قانون را اجرا نکند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از انتقال موفقیت آمیز کلیه پیوندی با موتورلانس از بیمارستان سینا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اثر واژگونی نیسان حامل 17 نفر از کارگران معدن گدارسبز گوشک شهرستان بافت، 13 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد جوان پس از آنکه با شلیک گلوله برادرش را به قتل رساند، با همان اسلحه به زندگی‌اش پایان داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید خبر مرگ یک کودک در سیل، گفت: ساعت 14 و 53 دقیقه روز شنبه 28 بهمن ماه 1402 وقوع این حادثه به مرکز پیام اورژانس اطلاع داده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور گفت: نگاه دانش محور و دستیابی به مرجعیت علمی در اورژانس پیش بیمارستانی از اصلی‌ترین سیاست‌های این سازمان است و به همین سبب برگزاری کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش بیمارستانی را برای اولین بار مطرح کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش از ظهر امروز در یک حادثه تلخ یکی از مراجعه کنندگان به استخر مجموعه ورزشی انقلاب درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مراجعه کنندگان مجموعه ورزشی انقلاب در هنگام شنا غرق شد و درگذشت. یکی از مراجعه کنندگان مجموعه ورزشی انقلاب در هنگام شنا غرق شد و درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین، پیش از ظهر امروز در یک حادثه تلخ یکی از مراجعه کنندگان به استخر آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن طب اورژانس ایران با بیان این‌که بیماران در اورژانس بیمارستان‌ها از نظر وخامت حال، سطح بندی می‌شوند، گفت: به دلیل شرایط کاری پراسترس و تعرفه‌های پایین 97 درصد صندلی‌های رشته طب اورژانس خالی می‌ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسافران یک ایستگاه اتوبوس در تهران ناگهان با صحنه دلخراش قتل یک مرد به دست دیگری و خودکشی قاتل مواجه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان روز جمعه در اقدامی هولناک در ایستگان اتوبوس توحید تهران دست به خودکشی زد. مرد جوان روز جمعه در اقدامی هولناک در ایستگان اتوبوس توحید تهران دست به خودکشی زد. به گزارش عرشه آنلاین، مرد جوان پس از آنکه با شلیک گلوله برادرش را به قتل رساند، با همان اسلحه به زندگی‌اش پایان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر 12 ساله در یاسوج در سیلاب بارش های اخیر گرفتار شد و جان سپرد پسر 12 ساله در یاسوج در سیلاب بارش های اخیر گرفتار شد و جان سپرد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن یک کودک 12ساله در شهرستان بویراحمد بدلیل سیل ناشی از بارش های اخیر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اورژانس تهران در هفته گذشته "4 هزار مزاحم تلفنی" داشت. این آمار تأسف‌انگیز در کنار برخی رخدادهای زشت دیگر در سطح جامعه حکم می‌کند که مسئولان به تشکیل "پلیس حقوق شهروندی" بیاندیشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال عبری «کان» گزارش داد که وزارت جنگ این رژیم آماده روبه‌رو شدن با 20 هزار مجروح جدید است که از نتایج جنگ علیه غزه به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدی گفت: سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کشور برای گزارش از عملیات‌های انجام شده و عملکرد آتش نشانی‌ها نیاز به یک بانک اطلاعاتی جامع دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد اخوان مهدوی، اظهار داشت: در این جهاد خدماتی و درمانی، نزدیک به 65 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف بهداشتی و درمانی از قبیل قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، روان پزشکی، جراحی عمومی، فوق تخصص ریه، فوق تخصص زنان و زایمان، اطفال، فوق تخصص نوزادان، طب اورژانس، متخصص بیهوشی، متخصص رادیولوژی، متخصص ارولوژی،...