دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت سوانح کرمانشاه از بر جای ماندن یک فوتی و 7 مصدوم در حادثه رانندگی جاده پاطاق به دالاهو خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هفتاد و نهمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی (ویژه نوروز 1403)، روز سه شنبه با حضور رئیس پلیس راهور فراجا، سازمان مدیریت بحران کشور، وزارت بهداشت، سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های ذی ربط در شهرک آزمایش برگزار شد. سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در طرح نوروزی 1402 متأسفانه 1217 نفر از هموطنان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس می‌گوید اگر معاینه فنی نداشته باشید اجازه تردد در جاده‌های کشور را نخواهد داد و در این مورد کوتاه نخواهند آمد؛ مخصوصا در ایام نوروز.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیشنهادی را برای مقابله با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در جاده‌های کشور ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم ترحیم مرحوم رضا خیابانی امروز 1 اسفندماه در مسجد نور برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران دو روز پیش جسد سوخته مقتول را حوالی خاوران کشف می‌کنند و جسد برای احراز هویت به پزشکی قانونی منتقل می‌شود... اعتماد نوشت ماموران دو روز پیش جسد سوخته مقتول را حوالی خاوران کشف می‌کنند و جسد برای احراز هویت به پزشکی قانونی منتقل می‌شود... اواسط بهمن ماه سال جاری در پی اعلام به پلیس مشخص می‌شود زنی 42 ساله مفقود شده است. ماموران پس از استعلام از بهزیستی، بیمارستان، اورژانس و پزشکی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امروزه حوادث رانندگی و تلفات جاده ای مانند حوادث طبیعی به یک بحران تبدیل شده است که بار سنگینی از هزینه ها بر کشور تحمیل می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق تخصص گوارش و کبد کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: اگر کودکی در منزل بصورت اتفاقی هر جسم خارجی را بلیعد او را وادار به استفراغ نکنید و هیچ ماده غذایی به او نخورانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته موسسه ملی پیری، خطرات انزوای طولانی مدت برای سلامتی معادل کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اثر واژگونی یک خودرو سواری در محور صحنه به بیستون در شرق استان کرمانشاه، یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته موسسه ملی پیری، خطرات انزوای طولانی مدت برای سلامتی معادل کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درد قفسه سینه اصلی‌ترین علامت حمله قلبی به حساب می‌آید. حمله قلبی به دلیل مسدود شدن جریان خون به عضله قلب اتفاق می‌افتد و اغلب لخته شدن خون عامل آن است. درد قفسه سینه اصلی‌ترین علامت حمله قلبی به حساب می‌آید. حمله قلبی به دلیل مسدود شدن جریان خون به عضله قلب اتفاق می‌افتد و اغلب لخته شدن خون عامل آن است. حدود 44 درصد از مرگ و میرها در ایران به مشکلات قلبی مربوط می‌شود. آیا می‌دانید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حوادث ناشی از بارندگی شدید در ایالت خیبرپختونخوا پاکستان دستکم 14 کشته و زخمی برجای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: برای نخستین بار در کشور، برای انتقال عضو پیوندی بین دو بیمارستان، از موتورلانس استفاده شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: برای نخستین بار در کشور، برای انتقال عضو پیوندی بین دو بیمارستان، از موتورلانس استفاده شد.