سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های «اعتماد» از اخبار رسمی منتشر شده توسط رسانه‌ها نشان می‌دهد که از ابتدای سال 1402 تا پایان دی ماه 1402 «دست‌کم 100 زن و دختر» به بهانه‌های مختلف توسط مردان خانواده به قتل رسیده‌اند. چندی پیش اعتماد نوشت از ابتدای سال 1402 تا پایان دی ماه 1402 «دست‌کم 100 زن و دختر» به بهانه‌های مختلف توسط مردان خانواده به قتل رسیده‌اند. سالانه ده‌ها زن و دختر توسط همسر، برادر، پدر، عمو و اقوام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که شب گذشته با حضور در بیمارستان حشمتیه سبزوار دو نفر را زخمی کرده بود دستگیر شد. فردی که شب گذشته با حضور در بیمارستان حشمتیه سبزوار دو نفر را زخمی کرده بود دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، مرد که شب گذشته به 2 پرستار در اورژانس بیمارستان حشمتیه حمله کرده بود دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از افزایش 9 برابری تماس‌ها با سامانه 115 در یک هفته اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه بیش از 4000 تماس مزاحم دریافت کردیم که نسبت به هفته گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

دو مقام که هویت آن‌ها فاش نشده است، آورده‌اند که اسرائیل نیز به عنوان عامل انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی تهران روز پنجشنبه مسئول بوده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از افزایش 9 برابری تماس‌ها با سامانه 115 در یک هفته اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه بیش از 4000 تماس مزاحم دریافت کردیم که نسبت به هفته گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

طبق اظهارات رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در جاده‌های 28 استان کشور، همچنان شاهد بارش برف و باران هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صدر در نشست هماهنگی نمایندگان تام‌الاختیار و مسؤولان حفاظت، در تشریح فرایند برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی سال 1403 گفت: در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از 476 هزار داوطلب در صبح و بعداز ظهر روز جمعه 4 اسفند ماه سال جاری با هم به رقابت می‌پردازند. وی افزود: آزمون دکتری تخصصی سال 1403 با بیش از 151 هزار داوطلب صرفاً...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر و کودک 5 ساله اش در اهواز بر اثر گازگرفتگی جان باخت. یک مادر و کودک 5 ساله اش در اهواز بر اثر گازگرفتگی جان باخت. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مادر و کودک اهوازی بر اثر مسمومیت با CO خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته (20 بهمن ماه الی 27 بهمن ماه) مجموع 26931 مأموریت (9 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها 6319 به مراکز درمانی انتقال یافتند (6 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و 20612 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده...

وب‌گاه خبر آنلاین

زن جوان و کودک 5 ساله‌اش در اهواز قربانی گازگرفتگی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دانش آموز به دلیل بارندگی شدید هوا در یاسوج هنگام عبور از کنار کانال آب در آن سقوط کرد. پاکبان یاسوجی موجب نجات جان دانش آموزی که به داخل کانال آب سقوط کرده بود، شد. به گزارش عرشه آنلاین، محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: ساعت 7 و 40 دقیقه صبح امروز شنبه 28 بهمن ماه 1402 طی تماس با مرکز پیام اورژانس این مورد در منطقه جلوی اداره ارشاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاردین مدعی شد که به‌دنبال مرگ الکسی ناوالنی ده‌ها تن در پایتخت و سایر شهرهای روسیه بازداشت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق گفته یک پاکبان شهرداری که در حال پاک کردن و رفع مسدودی جدول آب بوده، متوجه این دانش آموز در جدول شده و او را نجات داد و سپس با اورژانس تماس گرفتند که نیرو‌های اورژانس پس از اقدامات اولیه این دانش آموز را به مراکز درمانی انتقال دادند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از برخورد یک دستگاه خودرو سواری دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این حادثه راننده فوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اثر حادثه تصادف سواری دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان، راننده 40 ساله این خودرو جان باخت.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان اورژانس استان تهران از شکسته شدن رکورد تماس مردم با اورژانس تهران در روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه خبر داد.