سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رکورد تماس با اورژانس برای دریافت خدمات پزشکی در تهران شکسته شد به گزارش عرشه آنلاین، به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، در بازه زمانی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402) 11 هزار و 43 نفر از مردم استان تهران جهت دریافت خدمات فوریت های پزشکی با سامانه ارتباطی اورژانس استان تهران تماس برقرار کردند. ابوالفضل ماهرخ گفت: در بازه زمانی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402)...

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، در بازه زمانی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402) 11 هزار و 43 نفر از مردم استان تهران جهت دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه ارتباطی اورژانس استان تهران تماس برقرار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در بازه زمانی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402) 11043 نفر از مردم شریف استان تهران جهت دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه ارتباطی اورژانس استان تهران 115 تماس برقرار کردند که از این تعداد تماس، 4000 مأموریت به پایگاه‌های اورژانس در سطح استان ابلاغ و خدمت رسانی توسط کارشناسان عملیاتی این سازمان صورت پذیرفت. در 7 هزار و 43 تماس نیز توسط...

وب‌گاه خبر آنلاین

اتوبوس زائران عراقی که از مشهد در حال بازگشت بودند، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

وب‌گاه فرارو

اتوبوس زائران عراقی که از مشهد در حال بازگشت بودند، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتوبوس زائران عراقی در ایران با تریلر در سمنان تصادف کرد. اتوبوس زائران عراقی در ایران با تریلر در سمنان تصادف کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با تشریح جزئیات بیشتری از تصادف اتوبوس با تریلر در جاده دامغان به سمنان، از بر جای ماندن 31 مصدوم در این سانحه خبر داد و گفت: سه نفر از حادثه‌دیدگان با رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مشهد به سمت کرمانشاه در تردد بود حوالی سمنان تصادف کرد و 28 مصدوم برجا گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که هشدار‌های زیادی درباره وضعیت فاجعه بار مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس در سایه ادامه تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها مطرح می‌شود، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران محاصره بیمارستان ناصر در غرب خان یونس را تشدید کرده و به سمت هرکسی که از بیمارستان خارج می‌گردد تیراندازی می‌کنند. اشرف القدره در گفتگو با فلسطین‌الیوم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مشهد - کرمانشاه و کامیون در محور دامغان به سمنان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوایل دی امسال، رهگذری در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بود که با بدن نیمه‌جان مرد جوانی درکنار خیابان مواجه شد و بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و او برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گازگرفتگی 7 نفر از پرسنل یک پیتزافروشی در تهرانپارس خبر داد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گازگرفتگی 7 نفر از پرسنل یک پیتزافروشی در تهرانپارس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان که به دام آدم ربایان آشنا افتاده بود، وقتی تصمیم به شکایت گرفت، فکرش را نمی کرد که خودش تبدیل به متهم و دستگیر شود. مرد جوان که به دام آدم ربایان آشنا افتاده بود، وقتی تصمیم به شکایت گرفت، فکرش را نمی کرد که خودش تبدیل به متهم و دستگیر شود. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از روزهای دی ماه امسال، راننده خودرویی در حال عبور از منطقه خلوتی واقع در جنوب غرب پایتخت بود که چشمش به پیکر...

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام اکبر احمدپور با صدور بیانیه‌ای کناره‌گیری خود را از نامزدی انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس یازدهم شورای اسلامی از رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی کرج گفت: یک دستگاه خودروی پژو 206 با تیر چراغ برق در رجایی شهر، بلوار ملاصدرا برخورد کرد که بر اثر شدت سانحه منجر به فوت راننده خودرو و محبوس و مصدومیت سرنشین خودرو (مردی حدودا 25 ساله) شد که با اعزام اکیپ نجات افراد خارج، تحویل عوامل بهشت سکینه و اورژانس گردید و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گازگرفتگی 7 تن در یک پیتزافروشی خبر داد.