سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن طب اورژانس ایران، نسبت به کمبود متخصص طب اورژانس در کشور هشدار داد و گفت: سختی کار در اورژانس بیمارستان‌ها، باعث شده تمایل و اقبال به این رشته تخصصی بسیار کم شود و از حدود سه سال قبل، شاهد سیر نزولی متقاضی ورود به رشته طب اورژانس هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از اینکه جامعه پزشکی به عنوان پایلوت پروژه‌های اقتصادی در کشور انتخاب می شود، به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن علمی طب اورژانس ایران، نسبت به کمبود متخصص طب اورژانس در کشور هشدار داد. رئیس انجمن علمی طب اورژانس ایران، نسبت به کمبود متخصص طب اورژانس در کشور هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، نادر توکلی، صبح چهارشنبه 13 دی ماه 1402 در افتتاحیه شانزدهمین کنگره بین‌المللی طب اورژانس در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار داشت: با توجه به مراجعات زیاد به اورژانس بیمارستان‌ها،...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن طب اورژانس ایران، نسبت به کمبود متخصص طب اورژانس در کشور هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 11 از امکان‌سنجی استقرار پایگاه اورژانس و آتش‌نشان مقیم در اداره کل پست استان تهران بر اساس آخرین مصوبات نشست فصلی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک درد تیرکشنده یا ضربان‌دار در سمت پایین و چپ کمر می‌تواند مانع ورزش‌کردن و فعالیت‌های روزمره‌تان شود. خوشبختانه در بیشتر موارد علت این نوع درد فشار زیاد به عضلات یا رباط‌هاست که به‌مرورزمان خوب می‌شود؛ اما در برخی موارد کمردرد یک‌طرفه، مثلاً در سمت چپ، می‌تواند علامتی از یک مشکل جدی‌تر باشد، مثلاً یک عفونت یا آسیب که نیاز به اقدام پزشکی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فلوشیپ صرع و نوار مغزی گفت: تشنج و صرع با یکدیگر فرق دارند و لزوما هر فردی که تشنج می کند، صرع ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دلیل کاهش کیفیت هوا هشتمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا برگزار شد و تا انتهای روز پنج شنبه مواردی جهت اجرا مصوب گردید. به دلیل کاهش کیفیت هوا هشتمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا برگزار شد و تا انتهای روز پنج شنبه مواردی جهت اجرا مصوب گردید. به گزارش عرشه آنلاین، هشتمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا، در ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 12/‌10/‌1402 به ریاست معاون هماهنگی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرگ ناگهانی بازیکنان جوان فوتبالیست که باشگاه‌ها و هواداران را شوکه کردند، مشاهده می کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دلیل کاهش کیفیت هوا هشتمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا برگزار شد و تا انتهای روز پنج شنبه مواردی جهت اجرا مصوب گردید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا مهد‌های کودک، کودکستان‌ها و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع فردا چهار‌شنبه 13 دی ماه تعطیل و مدارس ابتدایی استان تهران به استثنای شهرستان فیروزکوه...

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا در سطح این استان گفت: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان فیروزکوه در 2 نوبت صبح و عصر چهارشنبه 13 دی تعطیل و آموزش غیر حضوری و از طریق فضای مجازی دنبال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین دوره اورژانس پزشکی فوتبال سطح پیشرفته ویژه کادر پزشکی تیم‌های لیگ برتری و دسته یک، برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس