چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های ژاپن از آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه هانِدا توکیو خبر دادند. رسانه‌های ژاپن از آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه هانِدا توکیو خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین، رسانه‌های ژاپن از آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری در باند فرودگاه هانِدا توکیو خبر داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن در اردبیل 2 نفر در اردبیل جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند. بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن در اردبیل 2 نفر در اردبیل جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند. به گزارش عرشه آنلاین، مسمومیت پنج نفر در یک منزل مسکونی صبح امروز طی تماس با اورژانس و مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سکته های قلبی یکی از عارضه‌های شایع در کشور است و با تشخیص سریع سکته قلبی و انتقال به موقع بیمار به مراکز درمانی قلب، می‌توان از لطمات جبران ناپذیر یا مرگ‌ومیر ناشی از سکته‌های قلبی جلوگیری کرد. شرکت دانش‌بنیان پویندگان راه سعادت از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس توانسته است با تولید دستگاه 12 لیدی تله کاردیوگراف با نام تجاری JamH1 برای تشخیص...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای دنباله دار استخدام 25 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت که از سال گذشته کلید خورده بود، همچنان نیز ادامه دارد. ماجرای دنباله دار استخدام 25 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت که از سال گذشته کلید خورده بود، همچنان نیز ادامه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب 25 هزار و 120 نفر نیروی انسانی در بخش‌های بالینی و...، سرانجام با کلی تأخیر، 28 مهر 1402 برگزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمار قربانیان زمین لرزه های زنجیره ای ژاپن به 30 نفر افزایش یافت. شمار قربانیان زمین لرزه های زنجیره ای ژاپن به 30 نفر افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته خدمات اورژانس، حداقل 50 نفر دیگر نیز با شدت های متفاوت جراحات بستری شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر خلفی روز سه شنبه اظهار کرد: تیم های امدادی برای امدادرسانی به هموطنان در آزادراه کرج - قزوین در محدوده این استان مستقر شدند.

خبرگزاری دانشجو

آمریکا سال‌هاست تلاش دارد از غرب، تصویر سرزمینی افسانه‌ای از برابری حقوق زنان و مردان را ارائه دهد، اما آنچه در حق زنان این کشور رخ می‌دهد نه‌تن‌ها نشانه‌ای از برابری حقوق زنان و مردان را در خود ندارد بلکه نشان‌دهنده نقض سیستماتیک و گسترده حقوق زنان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز (سه شنبه 12 دی ماه 1402)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر شدند. توکلی این مناطق را میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری عنوان کرد. رئیس مرکز اورژانس تهران یادآور شد: شهروندان باید در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام هواشناسی، طی 3 روز آینده در شهرهای صنعتی کرج، تهران، قم، اصفهان، اراک، مشهد و تبریز افرایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس مستندات متعدد، ما درباره مسئله زن و حقوق زنان نسبت به کشورهای غربی در جایگاه طلبکار قرار داریم و این دولت‌های غربی هستند که باید درباره حقوق زنان و کارنامه خود در این خصوص پاسخگو باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر آتش سوزی یک سرویس مدرسه ناشی از سانحه رانندگی هفت دانش آموز مصدوم شدند که 6 نفر از دانش آموزان از بیمارستان مرخص شدند و فقط یک نفر با تشخیص پزشک روند درمان را طی می‌کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رییس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری از توابع شهرستان ممسنی، بر اثر آتش سوزی یک سرویس مدرسه ناشی از سانحه رانندگی هفت دانش آموز مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حادثه انفجار یک خانه‌ای در خیابان یزدانشهر قم یکی از ساکنین دچار مصدومیت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفاده مکرر از دگزامتازون با عوارضی از جمله ایحاد زخم معده، افزایش فشار خون، افزایش شدید قند خون در دیابتی‌ها، رویش موی زائد، ابحاد مشکلات روان پزشکی و بروز پوکی استخوان همراه خواهد بود.