چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنی که به دنبال رابطه مجازی به شوهرش خیانت کرده است، داستان زندگی‌اش را بازگو کرد. وقتی برای اولین بار آن هم در شب مراسم عقدکنان از همسرم کتک خوردم دیگر مهر او از دلم بیرون رفت به طوری که گویی از او طلاق عاطفی گرفته ام. بالاخره سردی این روابط مرا به سوی آشنایی های حیله گرانه در فضای مجازی کشاند و... این ها بخشی از سرگذشت عبرت آموز زن 20 ساله ای است که پس از پایان جلسه محاکمه دادگاه،...

وب‌گاه گسترش

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرده است که توسعه گردشگری سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم نظام درمان در استان قم مورد توجه قرار گرفته است. او اعلام کرده است که در حال حاضر در دو مرکز درمانی جدید در قم، 1500 تخت ویژه گردشگری سلامت و توریست درمانی در حال ساخت و احداث است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اورژانس تهران از استقرار ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون استاندار تهران از لغو صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران از روز دوشنبه یازدهم دی ماه تا پایان روزچهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: معاون استاندار تهران از لغو صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران از روز دوشنبه یازدهم دی ماه تا پایان روزچهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رییس مرکز اورژانس استان تهران، از استقرار اتوبوس آمبولانس و موبایل کلینیک‌های اورژانس در میادین اصلی تهران خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از استقرار اتوبوس آمبولانس و موبایل کلینیک‌های اورژانس در میادین اصلی تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، جزئیات معافیت مالیاتی کادر درمان و پزشکی کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، در روز جاری ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از استقرار اتوبوس آمبولانس و موبایل کلینیک‌های اورژانس در میادین اصلی تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران؛ محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز (دوشنبه 11 دی ماه 1402)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر شدند. توکلی این مناطق را میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری عنوان کرد. رئیس مرکز اورژانس تهران یادآور شد: شهروندان باید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به تشریح موضوعات مورد بررسی و مصوب در نشست روز گذشته کمیسیون پرداخت. سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به تشریح موضوعات مورد بررسی و مصوب در نشست روز گذشته کمیسیون پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، سلمان اسحاقی، از بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه 1403 کل کشور برای ارائه گزارش به کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، با هدف افزایش ارتقای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام رئیس بیمه مرکزی گفت: تجمیع اطلاعات در وزارت راه وشهرسازی صورت نگرفته بنابراین در بیمه مرکزی هیچ بهره‌برداری از سامانه جامع حوادث رانندگی نمی‌توانیم داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

معاون استاندار تهران از لغو صدور مجوز‌های روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پایان روز چهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران از لغو صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پایان روز چهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون استاندار تهران، صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پایان روز چهارشنبه لغو می شود.