چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

میرمحمد غراوی گفت: شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان، برای جلوگیری از پسماند سوزی و سوزاندن شاخ و برگ درختان، نظارت ویژه اعمال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران به علت تداوم آلودگی هوا تا چهارشنبه ممنوع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون استاندار تهران از لغو صدور مجوز‌های روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پایان روزچهار شنبه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام هدف‌گذاری 70 درصدی نوبت‌دهی الکترونیک در مراکز درمانی برای تسهیل دسترسی مردم به خدمات درمانی گفت: امکان اخذ نوبت درمانگاه‌های فوق تخصصی برخلاف نظام ارجاع است.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس موفق به تولید دستگاه 12 لیدی تله کاردیوگراف شد. این محصول برای تشخیص سریع عارضه‌های قلبی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

موضوع افزایش مهاجرت پزشکان در سال‌های اخیر، کاهش گرایش به برخی رشته‌های پزشکی، افت کیفیت خدمات درمانی، نگرانی‌های زیادی را برای آینده طبابت و سلامت ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر درپی محبوس شدن در عمق یک چاه در منطقه شهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

یک عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی می‌گوید: «کسی نمی‌تواند باتوجه به ارقام رسمی به یک تصویر مشخص از واقعیات موجود دست پیدا کند، زیرا مشخص نیست کدام یک از شاخص‌ها درست هستند و باید به این نکته هم توجه کنید که 2.8 درصد اختلاف آمار رشد اقتصادی اعلامی بان

وب‌گاه فرارو

ریزش سنگ در ارتفاعات آهار از توابع بخش رودبارقصران منجر به مرگ یک کوهنورد و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی؛ اظهار داشت: ساعت 16:31 دقیقه روز گذشته در شهران بلوار کوهسار کارگری مشغول به کار در چاه بود که گرفتار حادثه شد. وی ادامه داد: بلافاصله 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشان‌ها به مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده شد که یک در ملک شخصی دیوار بلندی وجود داشته است که قصد داشتند پای دیوار با حفر یک چاه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر افغانستانی حین حفر چاه در شهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر افغانستانی هنگام حفر چاه در غرب تهران (شهران) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعاتی پیش فردی جوان با سقوط به چاله آسانسور در منطقه رودکی ارومیه جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بررسی آمارها نشان می‌دهد که آمار خودکشی در ایران در سال 1401 نسبت به سال 1395 حدود 51 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه فرارو

جامعه فوتبال ایران در هفته‌ای که گذشت سوگوار از دست دادن یک ستاره جوان شد؛ ملیکا محمدی.