چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

ماموران 153 شهرک ولیعصر تهران، ساعت 8 شب دوشنبه کشف جسد خون‌آلود مردی را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 18:21 امشب حادثه سقوط مصالح ساختمانی از جرثقیل تاورکرین در بلوار فردوس غرب خیابان سپه وند اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط سبد حمل مصالح یک جرثقیل تاورکرین (برج ساز) در غرب پایتخت خبر داد و گفت: یک کارگر ساختمانی در این حادثه جان باخت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سقوط جرثقیل در تهران جان یک نفر را گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

حادثه عصر امروز در کیلومتر 45 جاده سبزوار - نیشابور رخ داد که عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها، آموزش در تمام مقاطع تحصیلی این استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 آذرماه بصورت غیرحضوری خواهد بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنجشنبه 30 آذرماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار تهران اعلام کرد مجوزهای طرح ترافیک توسط شهرداری تهران در این بازه زمانی صادر نمی‌شود.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تشریح جزییات کارگروه اضطرار آلودگی هوای این استان گفت: با توجه به تداوم آلودگی ها گروه های حساس از تردد غیرضرور در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس انجمن حمایت از بیماران سوخته (ققنوس) گفت: هزار و 350 تخت سوختگی در کشور داریم که طبق برآورد وزارت بهداشت باید به 2 هزار و 400 تخت ارتقا یابد که هنوز میسر نشده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت ایران در حاشیه دیدار با معاون وزیر بهداشت دولت لیبی گفت: ایران با در اختیار داشتن مراکز درمانی مجهز و پزشکان مجرب می‌تواند پذیرای بیماران کشور لیبی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 16 ساله در اقدامی هولناک خود را حلق آویز کرد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین به گزارش عرشه آنلاین؛ دختر...

خبرگزاری تسنیم

نخستین خط تولید دستگاه سی تی اسکن و صادرات ونتیلاتور ساخت ایران یک شرکت دانش‌بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد.

وب‌گاه الف

امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، گفت: امروز با تسلیح بالگردهای ترابری قدرت آتش خود در میدان نبرد را افزایش داده‌ایم. بگونه‌ای که توانسته‌ایم قدرت تحرک و تداوم عملیاتی خود را با این عمل افزایش بدهیم.