چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی افزایش آلودگی هوای پایتخت، رئیس مرکز اورژانس استان تهران از استقرار اورژانس در 5 میدان اصلی شهر با هدف امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اورژانس تهران از استقرار ناوگان این سازمان در میادین اصلی شهر به دلیل بالا بودن میزان آلودگی هوا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته، گفت: در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی نوزاد و ثبت UID در سامانه تی تک، عرضه می شود.

وب‌گاه فرارو

مردی تاجر که بردار و همسر خودش مشکوک شده بود که با همدیگر رابطه دارند آنها ر ا به قتل رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت، تلاش برای ارائه رایگان خدمات درمانی به کودکان زیر 7 سال کشور را از اهداف وزارت بهداشت عنوان کرد. وزیر بهداشت، تلاش برای ارائه رایگان خدمات درمانی به کودکان زیر 7 سال کشور را از اهداف وزارت بهداشت عنوان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه بازدید از کلان بیمارستان غدیر، از تکمیل کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری اطراف تهران خبر داد و گفت: در دولت مردمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز (دوشنبه 27 آذرماه 1402)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد. توکلی این مناطق را میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری عنوان کرد. رئیس مرکز اورژانس تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری جدا خودداری کنند،...

وب‌گاه عصر ایران

تیله، ترامپولین* و راکت انداز از جمله اسباب بازی های هستند که مقام های اورژانس می گویند باید از هدیه دادن آن به کودکان اجتناب ورزید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد تاجر که به خاطر بدبینی، برادرش و همسر باردار خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه مدعی شد هنگام قتل حالت عادی نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسفند سال 1401 گزارش یک درگیری خونین در خیابان نیاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و با پیکر نیمه‌جان مرد میانسالی مواجه شدند که با شلیک گلوله مجروح شده بود. وقتی مرد به بیمارستان انتقال یافت، مشخص شد جان باخته است. شاهدان حادثه به مأموران گفتند: مردی سوار بر خودرو پژو 207 به این مرد نزدیک شد و بعد از شلیک به او، دنده عقب گرفت و از روی پیکر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: اسفند سال 1401 گزارش یک درگیری خونین در خیابان نیاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و با پیکر نیمه‌جان مرد میانسالی مواجه شدند که با شلیک گلوله مجروح شده بود. وقتی مرد به بیمارستان انتقال یافت، مشخص شد جان باخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی، روز یکشنبه 26 آذر 1402، به صورت سرزده و در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به کودکان و نوزادان، از دو بیمارستان حکیم و حضرت علی اصغر (ع) بازدید کرد. وزیر بهداشت، در ابتدا از بخش‌های اورژانس و بستری بیمارستان کودکان حکیم که دو ماه پیش با حضور رئیس جمهور افتتاح شد، بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیماران را با حضور...

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه 27 آذرماه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: این حادثه شامگاه امروز در کیلومتر 80 جاده سبزوار به بردسکن در نزدیکی روستای "البلاغ" شهرستان "ششتمد" رخ داد که سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

تیله، ترامپولین* و راکت انداز از جمله اسباب بازی های هستند که مقام های اورژانس می گویند باید از هدیه دادن آن به کودکان اجتناب ورزید.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس فارس: از ابتدای مهرماه سال جاری تعداد 38 مصدوم ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن گزارش و ثبت شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 76 درصد کاهش داشته است.