چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه نگرانند؛ نگران خالی‌شدن صندلی‌های دانشگاه‌ها، نبود نیرو در برخی رشته‌ها، بیمارستان‌های خالی در مناطق محروم، تجهیزاتی که روی دست‌شان مانده و... رشته‌های بیهوشی، اطفال، جراحی اطفال و جراحی قلب، بالاترین رتبه را در خالی‌بودن صندلی‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی دارند و در مقابل رشته‌های دیگری که درآمد بالا و ریسک کمتری دارند، با استقبال بیشتری مواجه‌اند. همه نگرانند؛ نگران خالی‌شدن صندلی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 10 نهاد بین‌المللی به دلیل فاجعه انسانی بی‌سابقه نوار غزه اجرای آتش‌بسی فوری و دائمی در غزه را خواستار شدند.

وب‌گاه فرارو

رشته‌های داخلی، اطفال، بی‌هوشی، جراحی قلب و جراحی اطفال با صندلی‌های خالی مواجه‌اند. یعنی هرکسی که آزمون بدهد، قبول می‌شود و می‌تواند وارد این رشته شود.

وب‌گاه عصر ایران

قسمتی که منتظرش بودید، رسید. کدام بدتر است: زایمان یا ضربه خوردن به بیضه‌ها؟ خوب، چیزی وجود دارد که دردناک‌تر از این دو مورد است. تروی مدسن، استاد پزشکی اورژانس و جراحی در دانشگاه یوتا می‌گوید: «فکر نکنم تا حالا کسی را دیده باشم که مانند فردی که سنگ کلیه دارد، درد داشته باشد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرویس سلامت ملی بریتانیا فهرستی از 20 مورد دردناک ترین بیماری‌ها را در سال 2018 منتشر کرد و سندرم درد ناحیه‌ای پیچیده را در کنار موارد کلاسیکی مانند شکستن استخوان و میگرن و همچنین شرایط خاص‌تری مانند نورالژی عصب سه‌قلو قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه زورگیری مشهدی که با چاقو و ضرب وجرح زورگیری م. ی کردند دستگیر شدند سه زورگیری مشهدی که با چاقو و ضرب وجرح زورگیری م. ی کردند دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین؛ سه زورگیر سیاه پوش که طعمه‌های خود را در نیمه شب و با ضربات خنجر مجروح می‌کردند با صدورحکمی از سوی دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به تحمل 28 سال زندان،222 ضربه شلاق، پرداخت دیه سنگین و رد مال محکوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: حدود 1:30 نیمه شب تیراندازی‌ها شروع شد. با صدایی که شنیدم و تجربه این سال‌ها، به احتمال زیاد از تیربار استفاده کردند، انگار چند کمین گذاشته بودند. غیرنظامی هم در این جریان کشته شده، که برای همین راسک بودند. دو نفر همین روبه‌روی کلانتری بودند که همان ابتدا کشته می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

مرد 28 ساله را اورژانس به بیمارستان منتقل کرد و مضروب تحت درمان قرار گرفت و پس از چندین عمل جراحی به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. وی بعد از بهبودی نسبی با شکایت به پلیس عنوان کرد که ضارب پسر شروری به نام سیامک بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به پرسش‌های مردم در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی پاسخ می‌دهد. سامانه 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به پرسش‌های مردم در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی پاسخ می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، سامانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد شرور وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش با مرد دیگری ازدواج کرده در اقدامی کینه‌جویانه، تازه‌داماد را با 12 ضربه چاقو مجروح کرد اما وی به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: زمستان سال گذشته گزارش یک درگیری خونین مقابل یک مجتمع قضایی در جنوب تهران به مأموران پلیس اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت با اشاره به بهبود وضعیت موجودی شیرخشک در کشور، اعلام کرد که در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی نوزاد و ثبت UID در سامانه تی تک عرضه می‌شود. این اقدامات به منظور تنظیم و کنترل عرضه شیرخشک و همچنین اطمینان از تأمین آن برای نیازهای نوزادان انجام می‌شود. وزیر بهداشت، به منظور نظارت بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به کودکان و نوزادان، به صورت سرزده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز انفجار کپسول گاز در یکی از سفره‌خانه‌های باغ فین کاشان سه مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر انفجار کپسول گاز در یکی از سفره‌خانه‌های باغ فین کاشان، سه نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: همه ما انسان‌ها درد را تجربه کرده‌ایم، اما کدام بیماری‌ها، نیش کدام حشرات و کدام تجربه‌های جسمی از همه دردناک‌تر هستند؟