چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وهفتمین روز از آذر به جراحی سینا و حاشیه‌هایش، فرصت 5 ساله برای نجات یوزپلنگ، پوشش 100 درصدی خدمات توانبخشی بیماران ام پی اس، استقرار اورژانس در پنج میدان اصلی پایتخت، توصیه‌های تغذیه‌ای در شرایط آلودگی هوا، ایجاد برنامه درسی و آموزشی برای دانش‌آموزان اوتیسم و تعزیرات بر بازار شب یلدا نظارت می‌کند، پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد. پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از وزارت بهداشت، سعید کریمی با بیان اینکه اهدا عضو یک عمل نجات بخش و ارزشمند است، اظهارداشت: در سال‌های اخیر با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و واحد‌های فراهم‌آوری اعضا، میزان اهدا عضو به طور قابل توجهی افزایش یافته است. وی افزود: در 6 ماه اول سال 1402، در مجموع یک هزار و 936 پیوند عضو انجام شده است که نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد را شاهد بوده‌ایم....

وب‌گاه گسترش

باتوجه به افزایش آلودگی هوا در تهران، فردا 28 آذر، طرح ترافیک فروخته نمی شود. آلودگی هوای تهران، مدتی است که مهمان پایتخت است و قرار نیست به زودی از تهران برود. تعطیلی مدارس، دورکاری ادارات و عدم فروش طرح ترافیک هم نتوانسته است تاکنون، آین آلودگی را از پایتخت خارج کند. با این وجود، فردا 3 شنبه 28 آذر ماه، طرح ترافیک در پایتخت فروخته نخواهد شد. میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه در روز سه شنبه 28 آذرماه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عمرانی استانداری تهران از غیرحضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و رباط‌کریم در 2 نوبت صبح و عصر فردا سه‌شنبه 28 آذرماه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

غراوی ضمن اعلام ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه در روز سه شنبه 28 آذرماه، اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ، نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی و همچنین وسایل نقلیه دودزا دارای معاینه فنی، اقدامات لازم را به عمل آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار تهران اعلام کرد مدارس ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه 28 آذرماهمجازی برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

غراوی از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی استان تهران در دو نوبت صبح و عصر فردا 28 آذر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول اورژانس 115 نطنز (استان اصفهان): نیروهای امدادی پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که در اثر برخورد تریلر با خودروی سواری تاکسی پژو متاسفانه دو سرنشین مرد خودروی سواری که بین 45 تا 50 ساله بودند در دم کشته شده و یک نفر دیگر که یک خانم بوده با حال وخیم به بیمارستان خاتم الانبیای نطنز منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی در اقدامی هولناک دست به خودسوزی زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عصر روز 26 آذر ماه خبر مرگ یک مرد جوان از سوی عوامل اورژانس بیمارستانی در شرق تهران به کلانتری 132 نبرد گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند. ماموران در سردخانه بیمارستان با جسد بی جان مرد جوان37 ساله ای مواجه شدند که تمام بدنش سوخته و بر اثر شدت سوختگی با همه تلاشی که از سوی پزشکان بیمارستان انجام شده بود...

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت از تهیه باکس‌های انتقال اعضا و توزیع آن بین بخش های پیوند اعضا در سراسر کشور به منظور حفظ، بقا و افزایش کیفیت اعضای پیوندی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته و در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی و ثبت در سامانه تی‌تک، عرضه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت اهداف وزارت بهداشت را ارائه رایگان خدمات درمانی به کودکان زیر 7 سال کشور عنوان کرد بهرام عین‌اللهی، در حاشیه بازدید از کلان بیمارستان غدیر، از تکمیل کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری اطراف تهران خبر داد و اعلام کرد که طی 4 ماه دولت مردمی دو هزار تخت بیمارستانی و دو کلان بیمارستان در تهران راه اندازی شده و در مجموع 16 هزار تخت بیمارستانی جدید در کشور به بهره برداری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس راهور کشور گفت: هر سال میزان تصادفات جاده‌ای در کشور افزایش 6 درصدی دارد که 7 درصد از تولید ناخالص کشور صرف این بخش می‌شود.