چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

اورژانس اعلام کرد 17 نفر به علت مسمومیت با الکل در یکی از مراکز درمانی قزوین تحت درمان قرار گرفتند اورژانس اعلام کرد 17 نفر به علت مسمومیت با الکل در یکی از مراکز درمانی قزوین تحت درمان قرار گرفتندسخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با اشاره به اینکه 17 نفر به علت مسمومیت با الکل در یکی از مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند، اظهار کرد: متأسفانه 2 نفر از مسمومان فوت شدند و سه نفر از آن‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخورد شتر با خودرو 2 کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعتراف‌های این زن سیامک نیز بازداشت شد. سیامک 34ساله که صاحب یک مغازه بود دستگیر شد و پس از بازجویی به جنایت خود اعتراف کرد. با اعتراف‌های این زن سیامک نیز بازداشت شد. سیامک 34ساله که صاحب یک مغازه بود دستگیر شد و پس از بازجویی به جنایت خود اعتراف کرد. 12 سال از ازدواجمان می‌گذشت شوهرم هیچ محبتی به من نداشت و حتی مانع بچه‌دار شدنمان بود و به طلاق هم رضایت نمی‌داد برای رهایی از این...

وب‌گاه مشرق نیوز

آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموز16 ساله که صبح یکشنبه 9مهرماه از ایستگاه متروی شهدای تهران به سمت مدرسه می‌رفت و در واگن مترو تعادلش را از دست داد و بر زمین افتاد، در اثر شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین عامل مرگ و میر در دنیا سکته مغزی است که حتی اگر منجر به مرگ نشود، لطمات جبران ناپذیر جسمانی به همراه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکته مغزی چهارمین عامل مرگ و میر در دنیاست و حتی اگر منجر به مرگ نشود، لطمات جبران ناپذیر جسمانی به همراه دارد؛ اما سکته مغزی علائمی دارد که با شناخت آن می‌توان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: نخستین سمینار بین‌المللی تازه‌های درمانی و مراقبتی مسمومیت‌ها در کرمانشاه از 10 الی 12 آبان ماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساماندهی فروشندگان مواد شیمیایی خبر داد و گفت که با توجه به شبکه مویرگی گازرسانی در سطح شهر و وجود گسل‌های متعدد در پایتخت، امکان‌سنجی حذف گاز از سطح شهر تهران و جایگزینی آن به انرژی‌های دیگر در حال مطالعه است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع 510 حادثه ویژه طی هفته گذشته در کشور، گفت: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در دو استان کشور رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: اتصال خطوط مترو به 11 بیمارستان با سرعت در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از جمله نهادهای بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، گفت: این سازمان به یکی از ارگان‌های توانمندسازی معلولان و آحاد دچار آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده و یکی از مظاهر بزرگ عدالت اجتماعی است. سیدصولت مرتضوی در رویداد ملی هم‌افزایی ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به مردم مظلوم غزه که مورد هجوم همه جانبه استکبار قرار...

خبرگزاری تسنیم

معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین جزئیات از اصلاحات قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری درباره میزان افزایش کارانه پرستاران توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در طول هفته گذشته 510 حادثه ویژه در کشور رخ داد، از افزایش پنج درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار جدی نظام قرار دارد، گفت: در این زمینه وزارت کشور همکاری تنگاتنگی با سازمان بهزیستی کشور دارد.