پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: با اعلام آموزش و پرورش عشایر خوزستان یک دانش آموز از عشایر ایذه بر اثر زنبور گزیدگی درگذشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

عصر روز گذشته جسد خون آلود نوجوان 14 ساله کر و لال هنگامی در میان تپه های روستای احمدآباد مشهد کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، گلوی او را به طور کامل قطع کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری ایلنا گفت: مشکل ما این بود که قانون‌هایی که برای متولیان امر فرهنگی نوشته شده بود را مجریان و مسئولان آن اجرا نمی‌کردند، چون جرم‌انگاری نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فرد گروگانگیر، با معرفی خود به عنوان مامور پلیس، اقدام به ربودن افراد و اخاذی از آن‌ها می‌کرد. یک فرد گروگانگیر، با معرفی خود به عنوان مامور پلیس، اقدام به ربودن افراد و اخاذی از آن‌ها می‌کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اواسط شهریور امسال، مرد جوانی در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بود که صدای ضعیف کمک‌خواهی مردی را شنید. به‌دنبال این صدا مرد جوان وارد خرابه‌ای در همان نزدیکی شد و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن واعظی رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت برگزاری این کار گاه سه روزه گفت: این کارگاه با حضور 7 بیمارستان کاندیدا و منتخب دولتی، خصوصی، تامین اجتماعی و وابسته به سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و نیز ستاد معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح تهران برگزار می‌شود که با توجه به تفاوت‌های فرایندی موجود در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم کامل ورود آرمیتا گراوند به مترو تا لحظه بیهوشی منتشر شد. فیلم کامل ورود آرمیتا گراوند به مترو تا لحظه بیهوشی منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آرمیتا گراوند نام دختر نوجوانی است که صبح روز یکشنبه نهم مهر در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران دچار بدحالی شد؛ فیلم کامل ورود "آرمیتا گراوند" به مترو تا لحظه بیهوشی را می‌بینیم.

خبرگزاری تسنیم

"آرمیتا گراوند" نام دختر نوجوانی است که صبح روز یکشنبه نهم مهر در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران دچار بدحالی شد؛ فیلم کامل ورود "آرمیتا گراوند" به مترو تا لحظه بیهوشی را می‌بینیم.

وب‌گاه فرارو

مرد زورگیر که با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس افراد پولدار را گروگان می‌گرفت و از آن‌ها سرقت می‌کرد، با چهره‌نگاری شاکی‌ها لو رفت.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: انحراف اتوبوس در اتوبان نطنز_کاشان و در نزدیکی روستای خرمدشت 22 مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد زورگیر که با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس افراد پولدار را گروگان می‌گرفت و از آنها سرقت می‌کرد، با چهره‌نگاری شاکی‌ها لو رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: اواسط شهریور امسال، مرد جوانی در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بود که صدای ضعیف کمک‌خواهی مردی را شنید. به‌دنبال این صدا مرد جوان وارد خرابه‌ای در همان نزدیکی شد و ناگهان مردی را دید که دست‌ها و پاها و چشم‌هایش را بسته بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی گزارش داد که شمار جانباختگان اسرائیلی در عملیات اخیر رزمندگان مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی به 1000 نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: برخورد سواری پراید از پشت با یک کامیون و انحراف جاده در محور سبزوار به میامی استان سمنان 2 کشته و 2 زخمی بر جا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود، برخورد سواری پراید از پشت با یک کامیون و انحراف جاده در محور سبزوار به میامی استان سمنان 2 کشته و 2 زخمی بر جا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک باند تبهکار در یک فروشگاه در حومه پایتخت گواتمالا به 5 مرد و 3 زن تیراندازی کردند.