پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با به قتل رسیدن مرد جوانی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد غرب تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس بیمارستان خیریه امام سجاد (ع) مشهد گفت: تشخیص درست و تصمیم حیاتی و جسورانه یکی از پزشکان متخصص طب اورژانس در این بیمارستان، جان جوان 19 ساله مشهدی که بر اثر ضربه چاقو در خطر مرگ حتمی بود را نجات داد.

خبرگزاری تسنیم

با به قتل رسیدن مرد جوانی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد غرب تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی هوایی اسرائیل از بازگرداندن صدها تن از سربازان خود از خارج برای مشارکت در عملیات نظامی علیه حماس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از افزایش دو رشته دانشگاهی در این مجتمع آموزش عالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به انجام 21 هزار و 796 مأموریت توسط نیروهای اورژانس در هفته گذشته، گفت: در هفته گذشته 2155 مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس 115 تهران ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرایند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از روز شنبه 22 مهر آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه 27 مهر به پایان می‌رسد. زمان شروع دوره تحصیلی پذیرفته‌شدگان 29 مهر ماه است. فرصت 5 روزه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از روز دوشنبه 3 مهر ماه آغاز شد و تا روز جمعه 7 مهر ادامه داشت. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل بوده‌اند، اما...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دانشجوی رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران در خوابگاه دچار حمله قلبی شد و درگذشت. یک دانشجوی رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران در خوابگاه دچار حمله قلبی شد و درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دانشجوی 55 ساله رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران در خوابگاهش به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه فرارو

به گفته یک متخصص طب سنتی، اینکه زالو درمانی برای چه فردی، در چه شرایطی و با چه تعدادی زالو انجام شود، نیاز به علم و تخصص کافی دارد. هر فردی اجازه ندارد ادعا کند که می‌تواند از طریق زالودرمانی اقدام به درمان بیماران کند. به عنوان مثال برای افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند قطعاً استفاده از زالو بسیار خطرساز است و نباید برای این افراد از این روش درمانی استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته گذشته خبر مرگ مشکوک یک نوزاد به کلانتری چیتگر گزارش شد و ماموران کلانتری بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند. پدر بی رحم کودک یک ساله و نیمه اش را کشت. ، هفته گذشته خبر مرگ مشکوک یک نوزاد به کلانتری چیتگر گزارش شد و ماموران کلانتری بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: زالودرمانی نه غیرقانونی است و نه زیرزمینی. این روزها این روش خونگیری سنتی که به دوران حکیم بزرگ ابوعلی سینا باز می‌گردد، مورد اقبال درمانگران و برخی مردم قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: علت صدای انفجاری‌های امروز خرم‌آباد عملیات ساخت تونل سد مخمل‌کوه است. ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: علت صدای انفجاری‌های امروز خرم‌آباد عملیات ساخت تونل سد مخمل‌کوه است احسان یاوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدای انفجار شنیده شده در خرم‌آباد عملیات عمرانی ساخت تونل سد «مخمل کوه» در حومه خرم‌آباد...

وب‌گاه فرارو

عد از ضربه اولی که به حمید زدم او بلند شد مرا هل داد و سعی کرد از اتاق بیرون برود که من از پشت سرش بازهم به او چاقو زدم حمید روی زمین افتاد و دیگر تکان نخورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز پسر نوجوان تهرانی در مدرسه از هوش رفت و بعد از انتقال به بیمارستان، کمک به او موثر نبود و جان خود را از دست داد. صبح امروز پسر نوجوان تهرانی در مدرسه از هوش رفت و بعد از انتقال به بیمارستان، کمک به او موثر نبود و جان خود را از دست داد. به گزارش عرشه‌آنلاین، صبح امروز یک پسر 17 ساله در یکی از مدارس جنوب تهران در حوالی خیابان مشیریه به طور ناگهانی از هوش رفت. پرسنل مدرسه با...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: بیش از 38 هزار نفر را در سطح تهران جمع کردیم از سال گذشته هم در همان محدوده یعنی میدان شوش، محله هرندی و دروازه غار اقداماتی را انجام دادیم.

خبرگزاری تسنیم

پزشکی قانونی کشور برای آنکه بتواند نظریه دست درباره علت فوت متوفیان را صادر کند، نیازمند اطلاعات و پاسخدهی درست از سوی خانواده متوفیان است تا بتواند فرایند خود را به‌درستی و با دقت انجام دهد.