چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور بیمارستان شهرستان رستم پس از هشت سال انتظار مردم این منطقه امروز به بهره‌برداری رسید. تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان محروم رستم پس از هشت سال انتظار از اقدام‌های عملی دولت برای کاهش سفر‌های درمانی شهروندان شهرستان رستم به استان‌های دیگر است. سال‌ها بود که سرگردانی بیماران شهرستان رستم در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از برخورد 50 دستگاه خودرو در چند نقطه در یک مسافت یک کیلومتری در آزادراه کرج - قزوین خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیمارستان شهرستان رستم پس از هشت سال انتظار مردم این منطقه در سفر دوم رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از برخورد 50 دستگاه خودرو در چند نقطه در یک مسافت یک کیلومتری از آزادراه کرج قزوین خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است و یک اورژانس پزشکی محسوب می‌شود که می‌تواند باعث از دست رفتن عملکرد مغز شود؛ این عارضه به دو علت کلی ایجاد تنگی و انسداد در رگ‌های خون رساننده به مغز و بروز خونریزی در اثر آسیب عروقی در مغز بروز می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات نشان داده‌اند که هم خواب بیش از حد و هم کمبود خواب با خطر ابتلا به سکته مغزی رابطه دارند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در بلوار فردوس شرق خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

مردی 27 ساله که در واحد بود اعلام می‌کند فرد دیگری در واحد مسکونی حضور دارد، آتش‌نشانان عملیات را آغاز و همزمان با اطفاء حریق در جست‌و جوهایشان مردی 60 ساله را پیدا می‌کنند؛ به تایید عوامل اورژانس مرگ وی تایید شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار فردوس جان یک مرد جوان را گرفت. آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار فردوس جان یک مرد جوان را گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ جلال ملکی فوت یک نفر براثر آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار فردوس را تائید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس تهران یک شهروند جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک نفر در پی آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس اصفهان از تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو پارس و فوت 2 نفر و مصدومیت 2 دیگر نفر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص ضرب و شتم یک مرد بلوچ توسط نیروی انتظامی واکنش نشان داد. فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص ضرب و شتم یک مرد بلوچ توسط نیروی انتظامی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخورد مرگبار کامیون و خودروی سواری در محور هراز 3 کشته برجای گذاشت.