پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان امروز صبح به طرز فجیعی زنش را در تهران به قتل رساند. مرد جوان امروز صبح به طرز فجیعی زنش را در تهران به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ مرد جوان پس از قتل زنش برای کشتن مرد غریبه به میدان شوش رفته بود که پس از چاقو چاقو کردن مرد جوان دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت جام گفت: 11 نفر از اهالی شهرستان مرزی تربت جام حین فرار از زلزله مصدوم و به مرکز درمانی سجادیه این شهر مراجعه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات مرگ دردناک دانش آموز 12 ساله ایذه ای توسط خانواده اش و آموزش و پرورش اعلام شد. جزئیات مرگ دردناک دانش آموز 12 ساله ایذه ای توسط خانواده اش و آموزش و پرورش اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ انتشار خبر مرگ یک دانش آموز دختر به دلیل زنبورگزیدگی در شهرستان ایذه آنقدر دردناک بود که به سرعت در فضای مجازی و حقیقی دست به دست شد و با واکنش های متفاوتی همراه بود.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی مرکز اورژانس خوزستان اعلام کرد: براثر انفجار گاز یک منزل مسکونی در روستای گلبهار شهر سوسنگرد 8 نفر جان خود را از دست دادند و 4 مصدوم شدند. سخنگوی مرکز اورژانس خوزستان اعلام کرد: بر اثر انفجار گاز یک منزل مسکونی در روستای گلبهار شهر سوسنگرد 8 نفر جان خود را از دست دادند و 4 مصدوم شدند. او افزود: مصدومین 4 نفر دو آقا 6 و 12 ساله و دو خانم 5 و 60 ساله که به بیمارستان طالقانی و گلستان...

وب‌گاه عصر ایران

در پی حادثه نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای گلبهار سوسنگرد، یک نوزاد دختر دو ماهه، پنج زن 30، 40 و 45 ساله و دو مرد حدود 40 ساله جان باختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش فوتی‌های حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد به هشت نفر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن سه تن در پی انفجار گاز در سوسنگرد خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: در پی انفجار گاز در یک منزل مسکونی که ساعت 7:05 امروز (19 مهرماه) در روستای گلبهار سوسنگرد رخ داد، چهار نفر کشته شدند. عارف شرهانی، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: در پی انفجار گاز در یک منزل مسکونی که ساعت 7:05 امروز (19 مهرماه) در روستای گلبهار سوسنگرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان گفت: بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای گلبهار سوسنگرد، هفت نفر جان خود را از دست دادند. سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان گفت: بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای گلبهار سوسنگرد، هفت نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش عرشه آنلاین، عارف اصل شرهانی اظهار کرد: این حادثه صبح امروز چهارشنبه ساعت 7:05 رخ داد که از اعضای هفت نفره ساکن...

وب‌گاه فرارو

بیماری آنفولانزا به معنی عفونت بینی، گلو و ریه است که همگی بخشی از دستگاه‌ی تنفس محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

11 اکتبر در تقویم جهانی روز پرستار اورژانس نامیده شده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان گفت: انفجار گاز یک منزل مسکونی در روستای "گلبهار" شهر سوسنگرد هشت کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کانادا با اعلام خبر خروج شهروندان این کشور از سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که قصد داریم طی روزهای آینده خروج شهروندان خود از اسرائیل را از طریق هواپیماهای نیروهای مسلح خود آغاز کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانادا تصمیم دارد تا شهروندان خود را از سرزمین‌های اشغالی فلسطین خارج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانادا تصمیم دارد که شهروندان خود را از سرزمین‌های اشغالی فلسطین خارج می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از 2 مصدوم بر اثر انفجار مخزن گاز در روانسر خبر داد.