پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس تهران یک شهروند جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک نفر در پی آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس اصفهان از تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو پارس و فوت 2 نفر و مصدومیت 2 دیگر نفر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص ضرب و شتم یک مرد بلوچ توسط نیروی انتظامی واکنش نشان داد. فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص ضرب و شتم یک مرد بلوچ توسط نیروی انتظامی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخورد مرگبار کامیون و خودروی سواری در محور هراز 3 کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت‌جام، آخرین وضعیت مصدومان زلزله تربت جام صبح امروز 19 مهرماه این شهرستان را اعلام کرد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات زلزله تربت جام با ما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

اوایل سال 1402خبر مرگ مشکوک یک نوزاد به کلانتری چیتگر گزارش شد و ماموران کلانتری بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند. اوایل سال 1402خبر مرگ مشکوک یک نوزاد به کلانتری چیتگر گزارش شد و ماموران کلانتری بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند. ماموران در ابتدا با جسد نوزاد کوچکی روبرو شدند که با تشخیص پزشک اورژانس حاضر در محل بر اثر خفگی فوت کرده بود و همین کافی بود تا بازپرس محمدمهدی براعه از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع روز پنجشنبه 20 مهرماه جاری در شهرستان‌های یزد، اردکان، اشکذر، زارچ، مهریز، میبد و تفت تعطیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعطیلی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و تمام مقاطع تحصیلی و کلیه فعالیت‌های فوق برنامه و آموزشگاه‌ها در شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر، زارچ و یزد و شهرهای تفت و مهریز و همچنین دانشگاه‌ها در نوبت عصر در سطح استان یزد تعطیل اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید نصرالدین صالحی درباره جزئیات فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد توضیحاتی را مطرح کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز نوزدهم مهرماه مصادف با آخرین روز از هفته انتظامی، مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد. سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اقدام ویژه پلیس در معرفی و تقدیر از رانندگان ارگان‌های مختلف فعال در پایتخت خبر داد و گفت: هرساله با رصد میدانی رانندگان نمونه شهر سعی بر این داریم که در کنار...

وب‌گاه فرارو

مرد جوان پس از قتل زنش برای کشتن مرد غریبه به میدان شوش رفته بود که پس از چاقو چاقو کردن مرد جوان دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی در سوسنگرد خوزستان هشت نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند. بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی در سوسنگرد خوزستان هشت نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان گفت: بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی در روستای گلبهار شهر سوسنگرد 8 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش فوتی‌های حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد به هشت نفر خبر داد.