چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: بیمار و پزشک باید بدانند که به کدام داروها حساسیت دارند تا هر زمانی که مراجعه کردند، پزشک بداند کدام داروها را برای بیمار تجویز نکند.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد از ابتدای سال 1401 تاکنون، 17 نفر از کارگران شرکت‌های وابسته به صنعت نفت و پتروشیمی، جان خود را حین کار از دست داده‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا به خودم آمدم دیدم تمام بدنم در حال سوختن است. ، ساعت 16 عصر روز 19 مهرماه خبر تلخ سوختگی پسر بچه ای در محله شهرری مخابره شد که بلافاصله به کمک عوامل اورژانس این قربانی اسیدپاشی به بیمارستان سوانح سوختگی یافت آباد انتقال داده شده بود.

وب‌گاه فرارو

سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است و یک اورژانس پزشکی محسوب می‌شود که می‌تواند باعث از دست رفتن عملکرد مغز شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزدیک به یک دهه از از مصوبه دولت مبنی بر ادغام چهارشماره تلفن امدادی می‌گذرد، دولت سیزدهم اما تصمیم گرفته تا این موضوع را عملیاتی کند اما چرا تاکنون این اتفاق رخ نداده است؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

نسبت ازدواج به طلاق در 20 سال گذشته از 12 به یک به کمتر از 3 به یک رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است و یک اورژانس پزشکی محسوب می‌شود که می‌تواند باعث از دست رفتن عملکرد مغز شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله وحشتناک سگ‌های ولگرد به یک خانواده در فردیس خبرساز شد. خبر دارای تصاویر دلخراش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود 970 میلیون نفر در دنیا با اختلال روانی مواجه هستند. در ایران اما وضعیت نسبت به میانگین جهانی وضعیت بدتر است. آنطور که رئیس سازمان نظارم روانشناسی و مشاوره ایران گفته حدود یک سوم جمعیت ایران از اختلال روانی رنج می‌برند. افزایش طلاق یکی از تبعات این شرایط است. عوامل مختلفی در شکل‌گیری اختلالات روانی نقش دارند، از عوامل فردی و اقتصادی گرفته تا آسیب‌های اجتماعی. آنطور که متخصصان حوزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه اردبیل گفت: بزرگترین جک تاریخ این است که نتانیاهو می‌گوید به خانه ما حمله شده است! به وی باید گفت شما خانه ندارید خانه شما همان جاست که 75 سال پیش از آنجا آمدید و روزی حتماً و قطعاً به همان جا برخواهید گشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حادثه فلسطین اثبات کرد که پیروزی با سلاح نیست، اسرائیل پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را دارد اما همه این سلاح‌ها به همراه حاملین سلاح ذلیل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس استان تهران از تصادف دو پژو در اتوبان تهران - ساوه با هشت مصدوم خبر داد. به گزاشر عرشه آنلاین؛ محمد اسماعیلی توکلی رئیس اورژانس استان تهران، گفت: تصادف دو دستگاه پژو بامداد جمعه به اورژانس اطلاع رسانی شد و بلافاصله دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: دو نفر از مصدومین در محل درمان شدند و 6 مصدوم دیگر به بیمارستان فاطمه زهرا رباط کریم انتقال یافتند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد 21 مهرماه در جمع خبرنگاران افزود: در پی واژگونی خودرو سواری دنا در محور فیض‌آباد به بجستان یک نفر فوت و سه سرنشین دیگر خودرو مصدوم شدند. محمدحسین اسماعیل‌زاده، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد 21 مهرماه در جمع خبرنگاران افزود: در پی واژگونی خودرو سواری دنا در محور فیض‌آباد به بجستان یک نفر فوت و سه سرنشین دیگر...

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس، در شهرستان فسا با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از برخورد 50 دستگاه خودرو در چند نقطه از آزادراه کرج_ قزوین خبر داد.