جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امسال هم هنوز تابستان از راه نرسیده، آمار غرق شده ها در استخرهای کشاورزی استان یزد رو به افزایش است و طی چهار روز، سه غرق شدگی گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به انجام 22 هزار و 403 مأموریت اورژانسی طی هفته گذشته در استان تهران گفت: متأسفانه 2200 مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی 70 ساله در پی سقوط در چاه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیوی نگاه اولیه به ویژگی ارسال و دریافت پیامک ازطریق ماهواره روی آیفون، روش عملکرد این قابلیت را با جزئیات بیشتر نشان می‌دهد. ویدیوی نگاه اولیه به ویژگی ارسال و دریافت پیامک ازطریق ماهواره روی آیفون، روش عملکرد این قابلیت را با جزئیات بیشتر نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، گوگل درحال کار روی افزودن قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای به گوشی‌های اندرویدی است، اما آن‌ها تنها شرکتی نیستند...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه داخل این چاه، مملو از آب بود، گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی محل و ایجاد کارگاه نجات وارد عمق 30 متری این چاه شده و مرد 70 ساله را از داخل چاه خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که با بررسی علائم حیاتی این فرد، مشخص شد که او جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که با خرید کلت کمری وارد خانه پدرزنش شده بود با قتل پدرزن و ربودن فرزند شش ساله خود آنجا را ترک کرد. مردی که با خرید کلت کمری وارد خانه پدرزنش شده بود با قتل پدرزن و ربودن فرزند شش ساله خود آنجا را ترک کرد. مردی که با خرید کلت کمری وارد خانه پدرزنش شده بود با قتل پدرزن و ربودن فرزند شش ساله خود آنجا را ترک ک

وب‌گاه فرارو

مجموعه‌ای از مقالات نشان می‌دهد که افزایش مشکلات سلامت روان جوانان با افزایش استفاده از اینترنت و تلفن‌های هوشمند مرتبط است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن مرد 70 ساله بر اثر سقوط در چاه 30 متری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

مردی که با خرید کلت کمری وارد خانه پدرزنش شده بود با قتل پدرزن و ربودن فرزند شش ساله خود آنجا را ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افراد با سلامت روانی ضعیف‌تر، زمان بیشتری را صرف تلفن هوشمند می‌کنند. افزایش بدبینی افراد با صرف زمان بیشتر برای استفاده از گوشی هوشمند همراه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ییس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از مرگ مرد 67 ساله در سد بن چنار شهرستان آشتیان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخورد خودروهای سواری با کامیون در جاده چمن‌بید به آشخانه 4مصدوم در پی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف یک خودرو سواری با کامیونت، 2 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.