جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه در اثر تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی سمند بوده که متأسفانه سه نفر از سرنشینان سمند فوت و یک نفر به علت شدت جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انحراف کوئیک از جاده 4 سرنشین را راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمانده انتظامی شهرستان میانه جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی سمند را بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک دستگاه خاور با 5 خودروی سواری در محدوده ده ونک برخورد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی، در خصوص حادثه تصادفی در ده ونک گفت: ساعت 4:10 بامداد جمعه یک مورد حادثه تصادف در ده ونک، خیابان مجیدپور اعلام می‌شود. وی افزود: بلافاصله ایستگاه 84 آتش نشانی به محل اعزام شده، و در محل مشاهده می‌شود یک مورد خاور کمپرسور که بار ضایعات حمل می‌کرده احتمالاً به دلیل نقض فنی خودرو به هنگام حرکت در این محل از مسیر منحرف شده و با 5...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی جزئیات تصادف زنجیره‌ای در محور آشخانه به چمن بید را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد مرکزی اربعین پیش بینی کرد: امسال چهار و نیم تا پنج میلیون زائر از مرزهای کشورمان برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: اربعین امسال تردد زوار از مرز خسروی 24 ساعته خواهد بود و به منظور تامین نیازمندی زائران و جهت سرعت دهی به تردد از گیت ها، طرح امام سجاد (ع) عملیاتی می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

داماد یک خانواده به‌خاطر اختلاف خانوادگی پدر زن خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال چهارونیم تا پنج میلیون زائر از مرزهای کشورمان برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رییس ستاد مرکزی اربعین، پیش‌بینی می‌شود امسال چهار و نیم تا پنج میلیون زائر از مرزهای ایران برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید که امروز در جاده سرخس بعد از دستگردان به سمت رضویه رخ داد، منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

وب‌گاه گسترش

بازار بزرگ تهران، به عنوان قدیمی‌ترین مرکز اقتصادی پایتخت که از دوران صفویه باقی‌مانده است، در دوران قاجار به طرح‌های توسعه‌ای ویژه توجه داشته است. اما اکنون، این بازار در وضعیت ناایمن و نیازمند بازسازی و ساماندهی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخورد شدید خودروی پراید با یک کامیون در تبریز، منجر به فوت 3 نفر و مصدومیت 4 نفر دیگر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تندباد لحظه‌ای به 145 درخت و 15 خودرو آسیب زد.