شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی علی پروین را از میان جمعیت رد کرده بود پلمپ شد. شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی علی پروین را از میان جمعیت رد کرده بود پلمپ شد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس سازمان اورژانس استان تهران، از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی دچار تخلف شده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان اورژانس استان تهران، از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی دچار تخلف شده بود، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام رئیس سازمان اورژانس استان تهران، شرکت آمبولانس خصوصی استادیوم آزادی تهران پلمپ شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: پس از تصویب درمان رایگان کودکان زیر 7 سال و با تکمیل امکانات مورد نیاز درمان سرطان در سراسر کشور، برنامه دولت، پوشش هزینه‌های درمان سرطان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی متخلف در ورزشگاه آزادی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس استان تهران، از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی دچار تخلف شده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان اورژانس استان تهران، از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی دچار تخلف شده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار فیلمی از «تبسم» دختر دیالیزی شوش که در آن عنوان می‌شود اعزامش به اهواز با آمبولانسی با کولر خراب انجام شده بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و حقیقی داشته است انتشار فیلمی از «تبسم» دختر دیالیزی شوش که در آن عنوان می‌شود اعزامش به اهواز با آمبولانسی با کولر خراب انجام شده بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و حقیقی داشته است تا جاییکه مرکز بهداشت این شهرستان با انتشار جوابیه‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز سه‌شنبه، پانزدهم خرداد، یک زن به همراه شوهرش برای تفریح و خرید به خیابانی در شمال تهران رفته بودند که احساس تشنگی کردند. روز سه‌شنبه، پانزدهم خرداد، یک زن به همراه شوهرش برای تفریح و خرید به خیابانی در شمال تهران رفته بودند که احساس تشنگی کردند. آن‌ها تصمیم گرفتند آبمیوه‌ای بنوشند. زن میانسال به سمت آبمیوه‌فروشی رفت و 2 لیوان آبمیوه خرید.

وب‌گاه فرارو

روز سه‌شنبه، پانزدهم خرداد، یک زن به همراه شوهرش برای تفریح و خرید به خیابانی در شمال تهران رفته بودند که احساس تشنگی کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر بهداشت در مراسمی با تاکید بر ارتقای جایگاه علمی اورژانس ایران در منطقه، گفت: اورژانس کشور باید به مرجعی علمی در منطقه تبدیل شده و حرف اول را در این زمینه بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که در شهرستان فلاورجان یک نوجوان 17 ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز سه‌شنبه، پانزدهم خرداد یک زن به همراه شوهرش برای تفریح و خرید به خیابانی در شمال تهران رفته بودند که احساس تشنگی کردند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران از قتل یک تبعه افغان توسط دو برادر افغانی خبر داد که بعد از وقوع قتل قصد خارج شدن از کشور را داشتند. سردار گودرزی خاطرنشان کرد: 2 برادر برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد 33 دستگاه موتورلانس، بزرگ‌ترین انبار پشتیبانی کشور در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و اتاق هدایت عملیات بحران (EOC)، با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد 33 دستگاه موتورلانس، بزرگ‌ترین انبار پشتیبانی کشور در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و اتاق هدایت عملیات بحران (EOC)، با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.