شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات خارج کردن پیکر مردی که در چاه عمیق در هشترود سقوط کرده بود، پس از 117 ساعت جستجو بی وقفه با تعریض چاه به پایان رسید و تلاش‌ها برای نجات جان وی بی‌نتیجه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد قوچانی اخیرا در یک مصاحبه پیرامون عارف و صدر، آنها را "نامزدهای تمرینی" جریان اصلاحات دانسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک، مادرش را با ضربات چاقو در شرق تهران به قتل رسانده بود با توجه به رضایت اولیای دم، فقط از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظهر امروز بانویی 40 ساله که از آبشار شیر آباد خان ببین سقوط کرده بود با تلاش نجاتگران هلال‌احمر نجات پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

قاتل: پس از اینکه پدرم من را هم تنها گذاشت؛ سرگردان کوچه و خیابان بودم، تا اینکه دو ماه قبل از حادثه، مادرم من را پیدا کرد و پیش خودش برد؛ از آن روز به بعد همراه او و برادرم زندگی می‌کردم؛ بخاطر کینه‌ای که داشتم، کنترلم را از دست دادم و با چاقو به او حمله کردم.

وب‌گاه عصر ایران

اورژانس استان تهران در رابطه با حواشی استفاده پبشکسوتان فوتبال از آمبولانس خصوصی در ورزشگاه آزادی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه فرارو

دو پسر معتاد در پی کشف جسد دختری ناشناس بازداشت شدند.

وب‌گاه فرارو

در اطلاعیه اورژانس استان تهران آمده است: همزمان با پایان بازی تیم فوتبال پرسپولیس و انتشار تصاویری از استفاده دو نفر از پیشکسوتان فوتبال کشورمان برای خروج از ورزشگاه از یک دستگاه آمبولانس تحت مالکیت یک شرکت خصوصی به اطلاع می‌رساند بلافاصله با دریافت گزارش این اقدام از سوی نماینده سازمان اورژانس استان تهران در ورزشگاه آزادی و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی، اداره نظارت بر آمبولانس‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: طی یک عملیات مشترک امدادی، مرد 50 ساله بر اثر سقوط و آسیب‌دیدگی نجات پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات جنایی برای کشف راز مرگ دختر جوان و افشای هویت او به بازداشت دو متهم منجر شد. اعتماد آنلاین: تحقیقات جنایی برای کشف راز مرگ دختر جوان و افشای هویت او به بازداشت دو متهم منجر شد. بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای جنایی تهران در ساعت 3 بامداد شنبه دوازدهم خرداد ماه از مرگ مشکوک دختر جوانی مطلع شد. ماموران پلیس که کشف جسد را اطلاع دادند، در توضیح نحوه پیدا شدن جسد گفتند موضوع...

وب‌گاه عصر ایران

ساعت 14:00 امروز بدنبال گزارش حادثه و سقوط مرد 50 ساله در جنگل‌های طویل، اورژانس و هلال احمر و نیرو‌های مردمی عازم محل شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اورژانس استان تهران در خصوص حواشی استفاده پیشکسوتان فوتبال از آمبولانس خصوصی در ورزشگاه آزادی توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تبریز - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک جوان 25 ساله به دنبال غرق شدگی در رود ارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک جوان 25 ساله به دنبال غرق شدگی در رود ارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ظهر امروز برخورد دو دستگاه پراید در سه راهی اهر به‌طرف اهر هفت مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که مادرش را با ضربات چاقو در تهران به قتل رسانده بود، در دادگاه توسط اولیای دم بخشیده شد، اما مجازات او به جای خود باقی است. پسر جوانی که مادرش را با ضربات چاقو در تهران به قتل رسانده بود، در دادگاه توسط اولیای دم بخشیده شد، اما مجازات او به جای خود باقی است. بامداد دوشنبه 21 آذرماه 1401 بود که یکی از ماموران کلانتری 144 تهرانپارس به تلفن بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفت و...