شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به مسائل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس توضیحاتی در این خصوص داد. با توجه به مسائل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس توضیحاتی در این خصوص داد. به گزارش عرشه آنلاین، در پایان بازی هفته پایانی مقابل مس رفسنجان در ارتباط به خدمات اورژانس...

وب‌گاه فرارو

شامگاه 17 خرداد برخورد شدید موتور سیکلت با خودروی سواری در چایکنار تبریز باعث مصدومیت راکب موتورسیکلت شد و پس از گذشت 25 دقیقه اورژانس همچنان در محل حضور پیدا نکرد.

وب‌گاه فرارو

با توجه به مسایل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، باشگاه پرسپولیس توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پرسپولیس درباره دلیل انتقال علی پروین با آمبولانس پس از دیدار با مس رفسنجان توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به مسائل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توضیحاتی در جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به مسائل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس توضیحاتی در این خصوص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس استان تهران اعلام کرد که در هفته گذشته 6 سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی انجام شد که در پی آن 11 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اورژانس استان تهران با اعلام 2 هزار و 858 تماس مزاحم در یک هفته اخیر، گفت: در این مدت 11 نفر با 6 سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت 59 هزار و 353 تماس با مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران گفت: از این تعداد متأسفانه 2858 مزاحمت تلفنی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مجموع خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از ابتدای عملیات حج در 24 اردیبهشت ماه تا غروب امروز جمعه (18 خرداد) به زائران ایرانی در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه را بیش از 167 هزار و 400 مورد اعلام کرد. به گفته وی خدمات درمانی ارائه شده به زائران بیش از 134 هزار مورد در مکه و بیش از 32 هزار...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر که در عربستان بسر می‌برد، آخرین آمار خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران ایرانی در مدینه منوره و مکه مکرمه را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از برجای ماندن 6 مصدوم بر اثر واژگونی خودرو پراید در آزاد راه قزوین - زنجان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان که در اقدامی هولناک، مادرش را با ضربات چاقو در شرق تهران به قتل رسانده بود، با توجه به رضایت اولیای دم، فقط از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. پسر جوان که در اقدامی هولناک، مادرش را با ضربات چاقو در شرق تهران به قتل رسانده بود، با توجه به رضایت اولیای دم، فقط از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. بامداد دوشنبه بیست‌ویکم آذر ماه سال 1401 بود که یکی از ماموران کلانتری 144 تهرانپارس با تلفن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دکترای تخصصی قارچ‌شناسی پزشکی گفت: حرارت و پختن قارچ های سمی نمی‌تواند سموم موجود در آنها را از بین ببرد.