جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

تمام سرنشینان پراید در تصادف کشته شدند. راننده خودروی تریلر نیز در این حادثه آسیب دیده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ضیائی اردکان منتقل شد.

وب‌گاه تابناک

معاون فنی و عملیات اورژانس در مورد چند شایعه پیرامون این سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد در گزارشی ماجرای پیدا شدن جنازه یک زن جوان در حالی میدان شوش تهران را روایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: روزنامه اعتماد از پیدا شدن جنازه زنی 32 ساله حوالی میدان شوش در تهران خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد خیابان‌هایی از پایتخت که «لاین‌های تردد» آنها در طول روز با پارک دوبله و حتی سوبله خودرو، مورد سرقت قرار می‌گیرد، رو به افزایش است. این نوع از تخلف ترافیکی فقط مختص خیابان‌های مناطق مرکزی شهر نیست. بررسی‌های «دنیای‌اقتصاد» از موتورهای تقویتی این تخلف، به شناسایی 8علت منتهی شده است.

وب‌گاه فرارو

اواسط خرداد ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت بخش اورژانس را به پلیس گزارش دادند که درپی آن تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشته و با جسد مردی جوان حدوداً 20ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان قتل یک مرد جوان خبر داد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان قتل یک مرد جوان خبر داد. وقوع قتل فجیع در پایتخت به علت اختلافات شخصی!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان قتل یک مرد جوان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بروز سوختگی در کشور ما 8 برابر آمار جهانی است. همچنین در کشور‌هایی که مراکز پیشرفته درمانی دارند تنها 3 درصد کودکان بر اثر سوختگی فوت می‌کنند، اما این آمار در ایران حدود 12 درصد است. بروز سوختگی در کشور ما 8 برابر آمار جهانی است. همچنین در کشور‌هایی که مراکز پیشرفته درمانی دارند تنها 3 درصد کودکان بر اثر سوختگی فوت می‌کنند، اما این آمار در ایران حدود 12 درصد است. به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه فرارو

بروز سوختگی در کشور ما 8 برابر آمار جهانی است. همچنین در کشور‌هایی که مراکز پیشرفته درمانی دارند تنها 3 درصد کودکان بر اثر سوختگی فوت می‌کنند، اما این آمار در ایران حدود 12 درصد است.

وب‌گاه تابناک

معاون اورژانس می گوید به خاطر نداشتن بالگرد دید در شب امکان امدادهوایی شبانه روز در کشور وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

در بازدید نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه، بیشترین علل مراجعه زائران به پزشکان این بیمارستان اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

اسماعیلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ساعت 9 و بیست و پنج دقیقه صبح امروز حادثه انفجار یک واحد مسکونی در کوهین اعلام شد که بر اثر این حادثه دو خانم و آقا مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه، بیشترین علل مراجعه زائران به پزشکان این بیمارستان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

در بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه، بیشترین علل مراجعه زائران به پزشکان این بیمارستان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از نامزدها کارنامه قابل قبولی ندارند و در دولت قبلی به وضوح نشان داده‌اند که ناکارآمد و نابلد هستند و خسارت‌های غیر قابل جبرانی برای مردم و نظام به بار آورده‌اند!