شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص طب اورژانس، با اشاره به گرم شدن هوا و پیشگیری از گرمازدگی؛ نکاتی را متذکر شد.

وب‌گاه عصر ایران

این تصادف رانندگی سه کشته برجای گذاشت. دو مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان برکت امام میانه انتقال یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: سانحه رانندگی در شهرستان میانه سه فوتی و 2 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر بحران فرمانداری کرج گفت: انفجار گاز شهری در یکی از ساختمان‌های12 واحدی (6 طبقه) این شهرستان حادثه آفرید.

وب‌گاه عصر ایران

فوق تخصص طب اورژانس با بیان اینکه بیماران کلیوی، مبتلایان به بیماری‌های دیابتی، قلبی، سالمندان و کسانی که تنظیم حرارت بدنشان دچار اشکال است بیش از سایرین در معرض ابتلاء به گرمازدگی هستند، گفت: ضعف و بی‌حالی، تشنگی و گاهی کاهش هوشیاری و گیجی از جمله نشانه‌های گرمازدگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سقوط یک دستگاه موتور سیکلت به دره در شهرستان لنده یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش سوزی ناشی از انفجار در یک واحد مجتمع مسکونی این شهرستان به 16 منزل خسارت وارد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از رهاسازی 2 فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش ساختمان 3 طبقه در شهرستان پاکدشت توسط نجاتگران هلال‌احمر استان تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از رهاسازی 2 فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش ساختمان 3 طبقه در شهرستان پاکدشت توسط نجاتگران هلال‌احمر استان تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هلال احمر شهرستان پاکدشت از ریزش آوار در روستای قلعه نو املاک پاکدشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمعیت هلال احمر ازنا گفت: تصادف 2 دستگاه خودرو در جاده ازنا به اراک هفت نفر مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر گفت: آتش سوزی ناشی از انفجار در یک واحد مجتمع مسکونی این شهرستان به 16 منزل خسارت وارد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو پراید در کیلومتر 10 جاده راین به جیرفت یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در سانحه برخورد یک پراید با خاور در جاده قدیم لوشان - منجیل سه سرنشین پراید کشته شدند و راننده خاور مجروح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: سقوط پاراگلایدر در منطقه مهدیرجه بهشهر یک مصدوم برجای گذاشت.