جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه گسترش

شاهسون گفت: سال 1389 وام گرفتم تا توانایی چاپ چند نسخه از کتابم را به جهت محافظت از محتوای کتابی که فایل آن پخش شده بود، را داشته باشم. بدهکار شدم تا موفق شدم سال 1401 کتاب به ماه ناخنک ردم را چاپ کنم. امسال هم با تمام تلاشی که از سال گذشته آغاز کردم تا کتاب جدیدم به نمایشگاه بین المللی برسد، متاسفانه این امر محقق نشد و چاپخانه وقت چاپ نداشت. در صورتی که طبق هماهنگی قرار بود 26 اسفند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.3 ساعت 01:58 بامداد یکشنبه بیستم خرداد ماه حوالی بخش محمله در شهرستان خنج واقع در جنوب استان فارس را لرزاند.

وب‌گاه ورزش سه

کمال کامیابی‌نیا، کاپیتان سابق پرسپولیس، به واسطه آسیب‌دیدگی کتف از مشتریان همیشگی پزشکان پرسپولیس بود‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره راهداری چالوس خبر داد: سقوط سنگ در جاده کندوان 2 مصدوم داشترئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از سقوط سنگ در محور کندوان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 2 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن 56 ساله ای در تبریز بعد از اینکه متوجه ازدواج دوم همسرش شد با خودکشی به زندگی اش پایان داد زن 56 ساله ای در تبریز بعد از اینکه متوجه ازدواج دوم همسرش شد با خودکشی به زندگی اش پایان داد ، ساعت 9 صبح بود و دختری برای سر زدن به مادر خود عازم منزل پدری اش می شود. اما در بدو ورود به منزل با پیکر مادرش مواجه می شود که نقش بر زمین افتاده و تمام صورتش کبود شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از سقوط سنگ در محور کندوان خبر داد و گفت بر اثر این حادثه 2 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر سقوط سنگ در محور کندوان 2 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

طبق آمارهای اعلام شده به صورت میانگین هفته‌ای 3 هزار مزاحم تلفنی در تماس با اورژانس به وظایف اورژانس خدشه وارد می‌کنند و باعث تاخیر در کمک به مددجویان واقعی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال قتل مرد جوانی در مولوی یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمارها، اورژانس به صورت هفتگی سه هزار مزاحم تلفنی دارد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: «برای جلوگیری از مزاحمت‌های تلفنی، مجوزهای اولیه از دادگاه گرفته شده است تا به‌زودی مزاحمان تلفنی حرفه‌ای جلوی دوربین بروند تا دیگران از این کار دوری کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به مسائل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس توضیحاتی در این خصوص داد. با توجه به مسائل پیش آمده در ارتباط با آمبولانس مستقر در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس توضیحاتی در این خصوص داد. به گزارش عرشه آنلاین، در پایان بازی هفته پایانی مقابل مس رفسنجان در ارتباط به خدمات اورژانس...