شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین پلیس راه استان هرمزگان از جان باختن 5تن بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان سوختبر با خودرو سواری سمند در محور" میناب_بندرعباس" خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تا ساعت 10 صبح امروز متاسفانه علی‌رغم تلاش ماموران انتظامی هشت تن جان خود را از دست دادند. همچنین گروه کثیری نیز به علت کوبیدن بر سر و صورت خود بیهوش شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند./ بیش از 3 هزار تن از مردم استان ایلام در پی شنیدن خبر رحلت جان‌گداز امام خمینی از شدت تاثر به حال اغما افتادند

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی با اشاره به افزایش تقاضا برای سفر و ماجراجویی در طبیعت در تعطیلات نیمه خردادماه و همچنین تابستان درباره خطر غرق‌شدگی، گرمازدگی، گم‌شدگی و احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها به مسافران هشدار جدی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی در تصادف اتوبوس با کامیون در محور کاشان - نطنز رئیس اورژانس کاشان از مصدومیت 6 تبعه پاکستان خبر داد. در پی در تصادف اتوبوس با کامیون در محور کاشان - نطنز رئیس اورژانس کاشان از مصدومیت 6 تبعه پاکستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهرداد فرزندی پور ضمن اشاره به تصادف اتوبوس با یک دستگاه کامیون اظهار داشت: این حادثه در ساعت 4:34 بامداد دوشنبه چهاردهم خرداد ماه به مرکز ارتباطات اورژانس...

وب‌گاه خبر آنلاین

با هدف مدیریت مصرف بهینه برق ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 15 خرداد تا 15 شهریور تغییر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با هدف مدیریت مصرف بهینه برق ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 15 خرداد تا 15 شهریور تغییر می‌کند.

وب‌گاه فرارو

افرادی که فعالیت مداوم دارند یا به بیماری مزمنی مبتلا هستند و دارو مصرف می‌کنند، باید برای پیشگیری از گرمازدگی و ابتلا به عوارض آن از مایعات فراوان استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان تهران، در پی انتشار اخباری در مورد خشکاندن درختان منطقه چیتگر، هیاتی از کارشناسان رسمی دادگستری را برای بررسی این موضوع انتخاب کرد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از 76 هزار خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به آمار زائرانی که در سال جاری به سرزمین وحی مشرف شده‌اند، اظهار کرد: لازم است بدانیم تا بیست‌وچهارم ذی‌القعده مجموع زائران ایرانی که در سرزمین وحی حضور دارند، نزدیک به 54 هزار نفر هستند که حدود 10 هزار نفر از حجاج در مدینه و باقی‌مانده در مکه مکرمه اسکان داده شدند. وی با بیان اینکه...

خبرگزاری تسنیم

از زمان آغاز عملیات درمانی و بهداشتی تاکنون به حدود 100 هزار زائر حج خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش اورژانس در نتیجه برخورد یک سواری پژو 405 با سه موتورسیکلت در شرق کرمان 11 نفر صدمه دیدند و 2 نفر نیز کشته شدند.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان