شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

اورژانس 115 قم اعلام کرد: عملیات احیای کودک 6 ساله به دنبال ضربه به سر و خونریزی شدید، متاسفانه پس از گذشت 40 دقیقه بی نتیجه ماند.

وب‌گاه تابناک

فوق تخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: افرادی‌که فعالیت مداوم دارند و یا به بیماری مزمنی مبتلا هستند و دارو مصرف می‌کنند، باید برای پیشگیری از گرمازدگی و ابتلا به عوارض آن از مایعات فراوان استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروژه 5000 واحدی خانواده این دانشگاه با حضور مخبر سرپرست ریاست جمهوری، مهرداد بذرپاش وزیر مسکن، زاکانی شهردار تهران، مسئولان لشکری و کشوری و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه رسماً آغاز به کار کرد. این مجتمع مسکونی شامل مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و میانی، مسجد، هایپر مارکت، سینما، باشگاه‌های ورزشی، حوزه علمیه، درمانگاه،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از مفقود شدن هشت کوهنورد در سیاه کوه درین کاشان، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان امروز از نجات یافتن این کوهنوردان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از مفقود شدن هشت کوهنورد در سیاه کوه درین کاشان، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان امروز از نجات یافتن این کوهنوردان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امینی همزمان با نزدیک شدن به فصل گرما توصیه‌هایی را درباره گرمازدگی و نحوه پیشگیری از آن مطرح کرد. وی با بیان اینکه شرایط فیزیولوژیک بدن، همزمان با گرم شدن هوا تغییر می‌کند، اظهار کرد: لزوما نباید در معرض گرمای مداوم قرار داشته باشید تا گرمازده شوید، کم‌شدن آب بدن، فعالیت مداوم، استفاده از برخی دارو‌ها و در عین حال گرم شدن هوا می‌تواند منجر به...

وب‌گاه فرارو

در روز‌های گذشته وزارت بهداشت از شناسایی مواردی از ابتلا به بیماری ویروسی تب دنگی در برخی از کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس ابراز نگرانی کرده و از هموطنان خواسته در صورت داشتن برخی علائم، به پزشک مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فوق تخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: افرادی‌که فعالیت مداوم دارند و یا به بیماری مزمنی مبتلا هستند و دارو مصرف می‌کنند، جهت پیشگیری از گرمازدگی و عوارض آن، لازم است از مایعات فراوان استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فوق تخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: افرادی‌که فعالیت مداوم دارند و یا به بیماری مزمنی مبتلا هستند و دارو مصرف می‌کنند، جهت پیشگیری از گرمازدگی و عوارض آن، لازم است از مایعات فراوان استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای گذشته وزارت بهداشت از شناسایی مواردی از ابتلا به بیماری ویروسی تب دنگی در برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ابراز نگرانی کرده و از هموطنان خواسته در صورت داشتن برخی علائم، به پزشک مراجعه کنند.

وب‌گاه تابناک

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران می‌گوید با توجه به محدودبودن مراجعات به وزارت کشور، آمبولانس در ساختمان این نهاد مستقر نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی ری از دستگیری جنایتکار فراری، توسط ماموران انتظامی این شهرستان در حسن آباد فشافویه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌کرج گفت: انفجار گاز شهری در حصارک کرج سه مصدوم و خساراتی برجا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی کرج از انفجار گاز در حصارک پایین خبر داد و گفت: این حادثه سه مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر جوانی که با شکایت دایی‌های خود به عنوان مظنون به قتل مادرش بازداشت شده بود، اما هرگونه جرمی را رد می‌کرد در ادعایی جدید مرگ مادرش را خودکشی دانست. دختر جوانی که با شکایت دایی‌های خود به عنوان مظنون به قتل مادرش بازداشت شده بود، اما هرگونه جرمی را رد می‌کرد در ادعایی جدید مرگ مادرش را خودکشی دانست. مدتی قبل دختر جوانی در تماس با اورژانس از بد حال بودن مادرش خبر داد و پس از آن با...