شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات انفجار یک واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشستن یک مرغ مینا روی سیم برق و اقدام یک نوجوان بجنوردی برای به دام انداختن آن از طریق بالا رفتن از ترانس، برق‌گرفتگی‌اش را به‌دلیل قرار گرفتن در حریم جریان برق و میدان مغناطیسی سیم‌ها سبب شد.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول اورژانس هوایی ارومیه گفت: عصر امروز بالگرد اورژانس آذربایجان‌غربی با سه سورتی پرواز متوالی، جان پنج بیمار را نجات داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوایل فروردین‌ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در پی وقوع قتل یک مرد جوان افغانستانی در تهران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، دو برادر قاتل را که قصد فرار از کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

خبرگزاری تسنیم

در پی وقوع قتل یک مرد جوان افغانستانی در تهران، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، دو برادر قاتل را که قصد فرار از کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مردی جوان به داخل چاه در حین استحمام خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فروکش کردن کف یک خانه در خیابان قزوین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ریزش کف حمام و سقوط یک فرد به داخل چاه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حادثه‌ای هولناک برای یک مرد جوان حین استحمام در یک خانه قدیمی خبر داد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حادثه‌ای هولناک برای یک مرد جوان حین استحمام در یک خانه قدیمی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ساعت 7:51 صبح امروز یک مورد حادثه نشست کف حمام در یک منزل مسکونی به نشانی خیابان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد جوان تهرانی به چاه 7 متری در حمام سقوط کرد.

وب‌گاه فرارو

زن جوانی که به‌دلیل تبهکاری‌هایش بین مجرمان به کماندو معروف شده، در یک عملیات پیچیده پلیسی و درحالی‌که در مرخصی زندان مشغول ارتکاب جرم بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران: صبح امروز در خیابان قزوین یک مرد جوان 34 ساله به حمام گوشه حیاطشان می‌رود و کف حمام ریزش کرده و 7 متر به داخل چاه ریزش می‌کند. آتش‌نشانان با احتیاط فرد را از داخل چاه خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ریزش کف حمام و سقوط یک فرد به داخل چاه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در بخش‌هایی از کتاب «مرد ابدی» می‌خوانیم: «حسن مقدم جزو لاغرترین‌ها بود، اما وقتی با بچه‌ها کشتی می‌گرفت، کسی حریفش نمی‌شد! فرز و استخوانی و سبک، اما قوی بود. دوستانش اسمش را گذاشته بودند «قوی‌ترین 48 کیلوی جهان»!»

خبرگزاری تسنیم

مسابقه تخصصی بهداری رزمی تیپ‌های زرهی و مکانیزه نیروی زمینی سپاه با قهرمانی تیپ زرهی 21 امام رضا علیه‌السلام به پایان رسید.