شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوی: سقوط خودروی پراید به دره در محور آسمانرود اشکورات رودسر یک کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

محمد اسماعیل توکلی گفت: در ساعت 20:43 شب‌گذشته خبر وقوع تصادف میان دو دستگاه سواری پراید به مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس 115 اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید رستگار اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد عصبانی در اقدامی فجیع همسرش را ضربات چاقو به قتل رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول برنامه غربالگری نوزادان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اهمیت پیشگیری از بیماری‌های تیروئید در نوزادان تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون بهره برداری معادن شرکت زغال سنگ استان کرمان ادامه داد: اما فرد دوم که از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده بود، پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی برای بررسی‌های تکمیلی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی شهید باهنر کرمان منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهره‌برداری معادن شرکت زغال سنگ استان کرمان جزئیات مربوط به چگونگی و ابعاد وقوع حادثه امروز (پنجشنبه) معدن آبنیل جنوبی این شرکت را که یک جان‌باخته و یک مصدوم داشت، تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تصادف زنجیره ای چهار خودرو در آزادراه تهران - پردیس خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در فرودگاه اسخیپول آمستردام، فردی توسط یک هواپیمای جت که آماده پرواز بود به درون موتور کشیده شد و جان داد. بسیاری از مسافران شاهد وقوع این صحنه دلخراش و مرگبار بودهاند، به این دلیل توسط اورژانس اجتماعی تحت مراقبت هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

متهم به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان اعتراف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: کوهنورد 67 ساله که به ارتفاعات هاوشینان مهاباد صعود کرده بود، جان باخت. رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: کوهنورد 67 ساله که به ارتفاعات هاوشینان مهاباد صعود کرده بود، جان باخت. به گزاشر عرشه آنلاین؛ فرزین رضازاده با اشاره به جان باختن این فرد بر اثر حمله قلبی گفت: این فرد 67 ساله که به ارتفاعات هاوشینان مهاباد صعود کرده بود، پس از اعلام خبر به مرکز اورژانس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: کوهنورد 67 ساله که به ارتفاعات هاوشینان مهاباد صعود کرده بود، جان باخت.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که در فشافویه با سلاح گرم مرتکب جنایت شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز پنجشنبه جت فالکون اورژانس هوایی استان تهران جهت انتقال قلب از بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان با هماهنگی EOC وزارت بهداشت و ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت 6:58 دقیقه از فرودگاه مهرآباد به پرواز در آمد. ساعت 8:18 دقیقه کارشناسان اورژانس استان تهران به رفسنجان و در کمترین زمان ممکن خود را به بیمارستان رساندند سپس قلب را به فرودگاه این شهر منتقل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملیات انتقال قلب از رفسنجان به تهران توسط اورژانس هوایی با موفقیت انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت جسمی «حامیم» که چهارشنبه شب بر اثر تصادف، روانه بخش مراقبت‌های ویژه شده بود، اکنون پس از سه عمل جراحی مساعد اعلام شد.