شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی سازمان اورژانس استان تهران در مراسم سی و پنجمین سالروز بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور محمداسماعیل توکلی نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در این مراسم، اسماعیل فراهانی معاون فنی و عملیات، میثم غلامی رئیس حراست، علی صیامی معاون توسعه و مدیریت منابع و مسئولان ستادی و عملیاتی سازمان اورژانس استان تهران برگزار شد. در این...

خبرگزاری تسنیم

شرکت فضایی کهکشان انرژی چین با موفقیت چهار ماهواره جدید را به مدار زمین فرستاد و گامی دیگر به سوی اینترنت اشیای فراگیر برداشت. این ماهواره‌ها بخشی از صورت فلکی تیانچی هستند که خدمات اینترنتی را به سراسر جهان ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد عصبانی در اقدامی فجیع همسرش را ضربات چاقو به قتل رساند. مرد عصبانی در اقدامی فجیع همسرش را ضربات چاقو به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، مردی که به جرم قتل همسرش به قصاص محکوم شده اما توانسته بود رضایت مادر مقتول را به دست بیاورد با درخواست پدرزن سابق خود بار دیگر به چوبه دار نزدیک شد.

وب‌گاه فرارو

دبیر کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت، گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که اغلب تقلب‌ها در سرویس بهداشتی رخ داده و حتی مسئولان اعلام کرده‌اند که دانش‌آموز با یکی از کارکنان خدمات مدرسه به سرویس بهداشتی برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های قرارگاه کشوری شهید فهمیده در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: به فضل پروردگار امسال توفیق یافتیم تا با دوستان خوب بسیج و سایر مردم عزیزمان بتوانیم خادمی زائران در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را داشته باشیم. وی اظهار داشت: قرارگاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد جوان که به اتهام قتل همسر سابقش به قصاص محکوم شده بود پس از 7 سال زندان با رضایت مادر مقتول و سپردن وثیقه آزاد شد اما این بار پدر مقتول خواهان قصاص و بازداشت داماد سابقش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر خواف از مصدوم شدن 5 مصدوم در واژگونی و آتش‌سوزی پژوی سواری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسر بچه 10 ساله‌ای که در آتش سوزی یک واحد مسکونی در محله گلسار رشت گیر افتاده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعلام کرد: کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای تجریش از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: مدت زمان رسیدن آمبولانس‌ها بر بالین بیماران در استان تهران از 25 دقیقه به 15 دقیقه رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای تجریش از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از مرگ مردی 60 ساله درپی نزاع بر سر جای پارک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهیه کننده سریال «رویای نیمه شب» از جزئیات حادثه غرق شدن 2 تن از عوامل این سریال در زمان تصویربرداری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از وقوع حادثه نیروهای انتظامی و اورژانس و هلال احمر در صحنه حاضر شده و پیکر ها را از رودخانه خارج کردند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: مدت زمان رسیدن آمبولانس‌ها بر بالین بیماران در استان تهران از 25 دقیقه به 15 دقیقه رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به دو علت عمده مصدوم شدن موتورسواران در تصادفات در استان تهران، گفت: در استان تهران با کمبود 400 پایگاه و 1400 نیروی اورژانس مواجهیم که باعث فرسودگی نیروها و کاهش کیفیت خدمات اورژانس می‌شود.