شنبه 15 اردیبهشت 1403

اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور

کشتی گیر جوان آمریکایی راز شکست دادن دیوید تیلور ستاره نامدار کشورش را بازگو کرد. کشتی گیر جوان آمریکایی راز شکست دادن دیوید تیلور ستاره نامدار کشورش را بازگو کرد. آرون بروکس پس از شکست دیوید تیلور در گفت‌وگویی به تمجید از جادوگر کشتی آزاد آمریکا پرداخت و بیان کرد: پس از این رقابت به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را آنطور که هست ساخت. این یک...

کشتی گیر جوان آمریکایی راز شکست دادن دیوید تیلور ستاره نامدار کشورش را بازگو کرد.

آرون بروکس پس از شکست دیوید تیلور در گفت‌وگویی به تمجید از جادوگر کشتی آزاد آمریکا پرداخت و بیان کرد: پس از این رقابت به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را آنطور که هست ساخت. این یک موهبت است که نزدیک تیلور بودم و فرصت تماشای کارهای او را داشته‌ام. تیلور قطعاً در کشتی تاریخ‌ساز و افسانه شد.

پدیده کشتی آزاد آمریکا به راز شکست تیلور اشاره کرد و توضیح داد: به یاد دارم بعد از اینکه در فینال مسابقات ایکس با هم کشتی گرفتیم، قبل از مسابقه به این فکر می‌کردم که نیازی نیست برای شکست دادنش از او زیرگیری کنم اما بعد با خود گفتم این بار باید هجومی کار کنم و زیرگیری کنم، چون او قبلا اینگونه باخته بود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور 2