یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اولین رویداد اینفوگرافیک انقلاب اسلامی برگزار شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اولین رویداد اینفوگرافیک انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، اولین رویداد طراحی اینفوگرافیک انقلاب اسلامی با حضور دختران و پسران مستعد ایرانی برگزار شد. این رویداد 100 نفر داوطلب داشت که از بین آنها 11 نفر انتخاب و به مدت 3 روز با میزبانی «خانه اندیشه ورزان انقلاب اسلامی» و «دانشکده رسانه فارس» در کارگاهی آموزشی زیر نظر استاد رشید توشه دوره دیدند.

در طی این سه روز شرکت‌کنندگان ضمن ارتقای توانمندی‌های خود در حوزه تکنیک‌های اینفوگرافیک توانستند عمیقاً با دستاورد‌های انقلاب آشنا شوند. این درک و آشنایی عمیق باعث شد این برگزیدگان، دستاورد‌های عظیم و گسترده انقلاب را که بیشتر در حوزه‌های علمی و فناوری، اقتصادی، نظامی، پزشکی، زنان، فرهنگی و آموزش و پرورش است را با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت به تصویر بکشند.

ارائه 20 طرح اینفوگرافیک در سه روز

به مدد تلاش این دختران و پسران انقلابی و مهارت آموزشی اساتید این مجموعه، در طی سه روز 20 عدد خروجی طرح داشته‌ایم؛ که این طرح‌ها به صورت آهسته در خروجی خبرگزاری فارس به نام طراح آن طرح منتشر می‌شود. همچنین در پایان این رویداد از طراحان سه تا از برگیزده ترین آثار این مجموعه تقدیر و تشکر شد.

رویداد بعدی مختص بانوان است

در سال آینده بعد ازعید نوروز رویداد‌هایی به این شکل برگزار خواهد شد. همچنین به منظور عدالت آموزشی و حفظ شأن بانوان فعال در این عرصه رویدادهایی صرفاً برای بانوان و صرفاً در حوزه زنان در دستور کار خواهیم داشت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید اینفوگرافیک انقلاب دستاوردهای انقلاب اسلامی باشگاه خبرنگاران توانا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است