شنبه 26 خرداد 1403

او بین بازیکنانش بسیار محبوب بود / خشم واتس‌اپی رختکن چلسی: پوچتینو باید می‌ماند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او بین بازیکنانش بسیار محبوب بود / خشم واتس‌اپی رختکن چلسی: پوچتینو باید می‌ماند!

تلگراف می‌گوید بعد از اعلام جدایی مائوریسیو پوچتینو از چلسی بازیکنان این تیم در گروه واتس‌اپی خود به شدت به جدایی او معترض بودند.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب با اعلام باشگاه چلسی مائوریسیو پوچتینو از این تیم جدا شد. روزنامه تلگراف می‌گوید بازیکنان چلسی از این موضوع خشمگین بودند چرا که تا لحظه انتشار خبر نمی‌دانستند که ممکن است چنین اتفاقی رخ بدهد.

تلگراف می‌گوید بازیکنان چلسی در طول فصل رابطه عالی‌ای با پوچتینو و کادر فنی‌اش برقرار کرده بودند و پوچ در رختکن چلسی بسیار محبوب بود. بازیکنان در روزهای گذشته که شایعات درباره اخراج پوچتینو پررنگ شده بود بارها از مدیران خواسته بودند که او را برای فصل آینده نگه دارند.

بازیکنان چلسی به مدیران گفته بودند کافی است به پنج پیروزی پیاپی آخر فصل که برای چلسی حضور در رقابتهای اروپایی را به ارمغان آورد توجه کنند تا تصمیم به ماندگاری پوچتینو بگیرند. ولی در نهایت تلاشهای بازیکنان به جایی نرسید و پوچتینو جدا شد.

در گزارش تلگراف اشاره شده که بعد از انتشار خبر جدایی توافقی پوچتینو، بازیکنان این تیم در گروه واتس‌اپی‌شان از این موضوع به شدت خشمگین بودند. این گزارش حاکی است نیکلاس جکسون از تصمیم باشگاه بیش از همه ناراحت بوده است.

در ادامه گزارش از قول یک منبع نزدیک به چلسی آمده است:" بازیکنان نمی‌توانستند خبر را باور کنند. تا لحظه انتشار خبر آنها حتی روح‌شان هم خبر نداشت که پوچ قرار است برود. به همین خاطر بود که شروع کردند به اعتراض در گروه واتس‌اپی بازیکنان چلسی. اکثر آنها پوچ را واقعا دوست داشتند و به همین خاطر خیلی عصبانی بودند".

او بین بازیکنانش بسیار محبوب بود / خشم واتس‌اپی رختکن چلسی: پوچتینو باید می‌ماند! 2