جمعه 28 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، مراسم معرفی برندگان نود و ششمین دوره جوایز اسکار با میزبانی جیمی کیمل در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار شد. برندگان اسکار 2024 در 23 رشته معرفی شدند و «اوپنهایمر» که در 13 رشته نامزد شده بود، 7 جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد نقش اصلی، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل، فیلمبرداری، تدوین و موسیقی فیلم را از آن...

وب‌گاه الف

مراسم معرفی برندگان نود و ششمین دوره جوایز اسکار در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار و طی آن فیلم «اوپنهایمر» 7 جایزه اسکار را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سود غول نفتی آرامکوی عربستان سعودی در سال میلادی گذشته، 121 میلیارد دلار سود داشت که به دلیل کاهش قیمت انرژی، نسبت به رقم سود سال 2022، کمتر بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای جدیدی از «اتللو» این بار با بازی دنزل واشینگتن و جیک جیلنهال در برادوی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

داده‌های دیوار نشان می‌دهد در سال جاری آگهی گوشی‌های سامسونگ در صدر بوده اما آیفون رکوردشکن جستجو برای موبایل بوده است.

خبرگزاری تسنیم

قاچاق 6 هزار میلیارد تومانیps5 و جارو برقی رباتیک در حالی صورت می‌گیرد که دولت با الگوبرداری از طرح رجستری می تواند خدمات پس از فروش معتبری را نیز به مردم ارائه دهد، هر چند صاحبان قدرت با حمله به طرح رجستری درصدد حذف آن هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسپیس‌ایکس برای آزمایش سرویس خود از چندین گوشی از برندهای مختلف مانند گوگل، سامسونگ و اپل استفاده کرده و البته برای پشتیبانی از این سرویس، گوشی‌ها از نظر فنی دستخوش تغییر نشده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، اسپیس‌ایکس با ارسال نامه‌ای به کمیسیون فدرال ارتباطات، از آزمایش موفق اینترنت ماهواره‌ای خود روی گوشی‌های عادی خبر داده است. اسپیس‌ایکس از چند وقت پیش، آزمایش سرویس اینترنت ماهواره‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعات جدیدی که درباره طراحی و مشخصات آیفون 16 پرو منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد قانونی که به شرکت چینی بایت دنس، برای فروش اپلیکیشن ویدئویی تیک تاک، 6 ماه مهلت می‌دهد را امضا خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالیکه گوشی‌های آیفون14 و 15 به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند؛ شواهد نشان می‌دهد برخلاف ادعای وزیر ارتباطات این گوشی‌های تلفن‌همراه بدون کوچکترین مشکلی از خدمات اپراتوری استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره سبک طراحی، شکل، اندازه و قیمتاولین آیفون تاشو منتشر نشده است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره سبک طراحی، شکل، اندازه و قیمتاولین آیفون تاشو منتشر نشده است. به گزاشر عرشه آنلاین؛ درحالی‌که ابهامات زیادی درباره زمان معرفی آیفون تاشو وجود دارد، گزارش جدیدی مدعی عرضه زودتر از انتظار این محصول در سال 2026 شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین قیمت محصولات اپل در ترکیه اعلام شده و در راستای آن، قیمت آیفون 15 پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از 3400 دلار است. جدیدترین قیمت محصولات اپل در ترکیه اعلام شده و در راستای آن، قیمت آیفون 15 پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از 3400 دلار است. به گزارش عرشه آنلاین؛ به طور معمول محصولات اپل به دلیل قیمت بالایشان خبرساز هستند از همین رو مشتریان سراسر جهان برای...

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون هفته آینده جلسه مهم سه هلدینگ بزرگ دارویی، محبوبت روزافزون هواوی، اپل را تهدید می‌کند!، فبیستون در یک قدمی عرضه اولیه، پیش بینی قیمت طلای جهانی، بیت کوین تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، بیش از 80 نماد در هفته‌ی آینده مجمع برگزار می‌کنند، کدام نماد‌ها افزایش سرمایه دارند؟، آیا سود سهام عدالت در زمان مقرر واریز نمی‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لوگو را می توان به عنوان یکی از مهم ترین عنصر در ایجاد هویت بصری و برندینگ دانست. یک لوگو حرفه ای باید به نحوی طراحی شود که در راستای استراتژی سازمان باشد و در ذهن مخاطب ماندگار باشد همچنین معرف کسب و کار شما باشد. یک مسئله ای که همواره پیش از طراحی آرم و لوگو ذهن کارفرما و یا طراح را مشغول خود می کند، انتخاب نوع و یا سبک طراحی لوگو است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس‌از سال‌ها شایعه، وقتی پروژه ماشین اپل به واقعیت نپیوست و هیچ تصویری به بیرون درز نکرد، هوش مصنوعی مدل‌هایی براساس جزئیات داده‌شده به‌نمایش گذاشت.