یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

وب‌گاه عصر ایران

اپل به توافقی 490 میلیون دلاری برای حل و فصل یک دعوای دسته جمعی رسیده است که براساس آن سهامداران، تیم کوک را متهم کرده بودند که کاهش تقاضا برای گوشی آیفون در چین را پنهان کرده است. آن‌ها معتقدند تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با پنهان کردن کاهش تقاضای آیفون در چین از سهامداران کلاهبرداری کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ژولیت بینوش، بازیگر فرانسوی برنده اسکار جانشین فیلمساز لهستانی آگنیشکا هالند در مقام رییس آکادمی فیلم اروپا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا قصد دارد بیش از 6 میلیارد دلار به شرکت سامسونگ الکترونیکس اهدا کند تا به این سازنده تراشه کره جنوبی کمک کند فعالیت خود را فراتر از پروژه اعلام شده در تگزاس، گسترش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر قصد شما خرید یک گوشی دست دوم پیش از سال جدید است، این گزارش را از دست ندهید. اگر قصد شما خرید یک گوشی دست دوم پیش از سال جدید است، این گزارش را از دست ندهید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در برخی موارد گوشی‌های دست دوم با قیمتی برابر با گوشی‌های نو یا حتی بالاتر از آن به فروش می‌رسند، اما برخی موبایل‌ها به خصوص از برند اپل براساس سلامت باتری‌شان قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به گوشی‌های نو دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دو دوست»، «برخورد پنهان»، «عملیات رانیگانج»، «ستاره پیروزی»، «صحنه سازی»، «گرن توریسمو»، «لیلی با من است»، «تیرانداز»، «پیروزی پینگ پنگ»، «گذرگاه قصاب»، «به وقت پیروزی»، «محموله نهایی»، «امیلی»، «بی پولی»، «جاماندگان»، «رابینسون کروزوئه»، «دو دم»، «سریع و خشن 9»، «در جستجوی نمو»، «پلیس بل ویل»، «مایکا دختری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی سال 1402، سبد رنگارنگی از فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار نوستالژی‌هایی همچون لیلی با من است چند فیلم جدید هم تدارک دیده که در چند روز پایانی سال روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه عصر ایران

درحالی که بیشتر محصولات اپل همچنان در چین تولید می‌شوند، این شرکت امکاناتی برای مونتاژ برخی دستگاه‌هایش در سایر کشورها دارد که یکی از آن‌ها تأسیسات فاکس‌کان برزیل است. غول فناوری کوپرتینویی اکنون آیفون 15 معمولی 6.1اینچی را در این تأسیسات مونتاژ می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

در فاصله چند ماه مانده تا رونمایی رسمی سری آیفون 16، از گلکسی اس 24 سامسونگ به عنوان بزرگترین منبع الهام اپل یاد می‌شود. این مساله تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

خبرگزاری تسنیم

اپل در راستای کاهش وابستگی به چین، اکنون یکی از مدل‌های خانواده‌ی آیفون 15 را در کشور برزیل مونتاژ می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه‌ای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان که جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرد، بیشترین هزینه را در بین 10 فیلم امسال در بخش تبلیغات داشت. تبلیغات «اوپنهایمر» در میان نامزد‌های بهترین فیلم اسکار 2024 حدود 25.7 میلیون دلار در رسانه‌های تلویزیونی ملی تخمین زده شده که در نهایت به یک موفقیت تجاری و انتقادی برای یونیورسال پیکچرز...

وب‌گاه خبر آنلاین

«اوپنهایمر» در میان نامزدهای بهترین فیلم اسکار 2024 بیشترین هزینه را برای تبلیغات تلویزیونی ملی انجام داد، در حالی که 3 فیلم از مدعیان اسکار اصلا تبلیغات تلویزیونی نداشتند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخرین شب چهارشنبه سال فیلم‌هایی را تدارک دیده‌اند که در میان آنها می‌توان به یادگاری رسول ملاقلی‌شور و چند فیلم جدید و کودکانه اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «اراده یک مرد»، «بمیر هارت»، «رازهای گذشته یک زن»، «تماس»، «می خواستم پنهان شوم»، «سفر به چزابه»، «واندر»، «مکاماتو»، «سرزمین گربه ها»، «یولی و یک ماجرای عجیب» و «لک لک ها»؛ امروز سه شنبه 22 اسفند ماه و در آخرین شب چهارشنبه سال از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. **** شبکه یک سیما به گزارش روابط عمومی سیما،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آخرین شب چهارشنبه سال فیلم های سینمایی و تلویزیونی «اراده یک مرد»، «بمیر هارت»، «واندر» و «مکاماتو» از قاب شبکه های سیما تماشایی می‌شوند.