پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

وب‌گاه فرارو

تجزیه و تحلیل چیستی، چگونگی و چرایی به ما این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر در مورد انگیزه‌های واقعی که زیربنای فعالیتی که انجام می‌دهیم کاوش نماییم و اگر دلیلی وجود ندارد پس شاید باید به دنبال ماموریت معنادارتری در جای دیگری باشیم.

وب‌گاه گسترش

امروز قیمت‌های مختلف تلفن همراه نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کرمی پور؛ از دهه هفتاد هرساله مقام معظم رهبری یک شعار برای هرسال انتخاب می‌کنندکه؛ فلسفه این کار جلب توجه مردم به یک ارزش خاص و همین‌طور در نقطه مقابل آن، به یک مشکل است. بیش از یک دهه است بعد از شروع تحریم‌های سنگین اقتصادی در سال 1389 و مسائل و مشکلات معیشتی و رفاهی مردم عزیز مقام معظم رهبری شعار هرساله رو اقتصادی انتخاب می‌کنند. شعار سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشی‌های سری آیفون 16 پاییز امسال معرفی خواهند شد و حالا پست جدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که رنگ‌های آیفون 16 پرو را فاش می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس این پست، اپل احتمالاً قصد دارد رنگ تیتانیوم آبی گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پر‌و مکس را کنار بگذارد و آن‌ها را در رنگ جدیدی تحت عنوان «تیتانیوم رز» نیز روانه بازار کند. اپل با خانواده آیفون 15، جنس مدل‌های پرو را از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینستاگرام تنها یک شبکه مجازی ساده برای سرگرمی و تفریخ نیست بلکه می‌توان به آن به چشم یک منبع درآمد کاربردی نگاه کرد. اینستاگرام تنها یک شبکه مجازی ساده برای سرگرمی و تفریخ نیست بلکه می‌توان به آن به چشم یک منبع درآمد کاربردی نگاه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تامین حمایت از اسپانسر، یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد اینفلوئنسرهای کوچکتر در اینستاگرام است. این افراد می‌توانند به افزایش...

وب‌گاه گسترش

استفاده از اینستاگرام فقط یک راه برای کسب درآمد در فضای آنلاین نیست. اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که این پلتفرم مناسب برای شماست، باید درباره روش‌های مختلف کسب درآمد از محتوای خود آگاه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

این شکایت‌ها که نماینده میلیون‌ها مصرف کننده هستند، منعکس کننده ادعاهای هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر این هستند که اپل، قانون ضد انحصارطلبی آمریکا را با سرکوب فناوری اپلیکیشن‌های پیام رسان، کیف‌های دیجیتالی و سایر اقلامی که می‌توانستند رقابت در بازار برای تلفن‌های هوشمند را افزایش دهند، سرکوب کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در ادامه سفر خود به چین، اعلام کرد این شرکت قصد دارد در تحقیقات بیشتر در این کشور، سرمایه گذاری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ اندروید 15 قرار نیست قابلیت های انقلابی و تغییرات بنیادی چندانی داشته باشد. با این وجود برخی بهبودهای این سیستم عامل می‌توانند تجربه کار با آن را به‌طور چشمگیری ارتقا دهند. بسیاری از ما ماه‌هایی طولانی در هر سال را در انتظار رونمایی از نسخه جدید سیستم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد. قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به قیمت دلار هر روز در حال نوسان است. آخرین قیمت موبایل چند است؟ به‌گزارش عرشه آنلاین، آیفون...

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته در جهان برای هوش مصنوعی، محاسبات کوانتومی و واقعیت افزوده سالی پربار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب حاکم بر هند دلایل اقتصادی قانع کننده ای برای هدف قرار دادن جنوب دارد. تصویر مودی تا حد زیادی متکی به مشارکت موثرش در ساختار اقتصاد هند است که سریع‌ترین رشد را دارد. اما این ایالت های جنوبی هستند که بخش عمده ای از موفقیت اقتصادی هند را به وجود آورده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت 8Marketcap در تاریخ 17 مارس 2024 برابر با 27 اسفند 1402 (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با 129.065 تریلیون دلار بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

40 سال از معرفی رایانه شخصی اپل مکینتاش می‌گذرد. از آن زمان تا به امروز نوآوری‌های تکنولوژیک سرعت چشمگیری داشتند و نقاط عطف متعددی در زندگی بشریت رقم خوردند.