جمعه 28 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

خبرگزاری تسنیم

با وجود تحریم‌های شدید هواوی از طرف ایالات متحده، چین توانست رکورد بیشترین تعداد پتنت را از آن خود کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تقارن نوروز و رمضان 1403، بیش از 10 سریال ایرانی و خارجی در گونه‌های متنوع در جدول پخش شبکه‌های سیما قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

ارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت 8Marketcap در تاریخ 17 مارس 2024 برابر با 27 اسفند 1402 (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با 129.065 تریلیون دلار بوده است.

وب‌گاه گسترش

گوشی‌های هوشمند به همان اندازه خودروها، و حتی گاهی بیشتر از آنها، به یک ضرورت در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که جامعه تیونینگ (اصلاح و بهبود) گوشی‌ها به همان اندازه‌ای که برای خودروها وجود دارد، توسعه نیافته است. اما برند لوکس Caviar که در دبی مستقر است، قصد دارد با مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند اصلاح شده، تمامی این وضعیت را تغییر دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات جدید نشان می دهد آلاینده های سمی ناشی از مواد شیمیایی در هوای آلوده باعث حملات آسم در کودکان می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چکیده: استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور ردیم کد گیفت کارت gift card به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فناوری‌ها همیشه هم مفید نیستند، آنها گاهی می‌توانند برای‌مان مضر و خطرناک هم باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اپل توافق کرد برای فیصله دادن به یک شکایت گروهی مبتی بر اینکه مدیرعامل این شرکت، با پنهان کردن کاهش فروش آیفون در چین، سهامداران را فریب داده است، مبلغی را پرداخت کند.

وب‌گاه عصر ایران

اپل به توافقی 490 میلیون دلاری برای حل و فصل یک دعوای دسته جمعی رسیده است که براساس آن سهامداران، تیم کوک را متهم کرده بودند که کاهش تقاضا برای گوشی آیفون در چین را پنهان کرده است. آن‌ها معتقدند تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با پنهان کردن کاهش تقاضای آیفون در چین از سهامداران کلاهبرداری کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ژولیت بینوش، بازیگر فرانسوی برنده اسکار جانشین فیلمساز لهستانی آگنیشکا هالند در مقام رییس آکادمی فیلم اروپا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا قصد دارد بیش از 6 میلیارد دلار به شرکت سامسونگ الکترونیکس اهدا کند تا به این سازنده تراشه کره جنوبی کمک کند فعالیت خود را فراتر از پروژه اعلام شده در تگزاس، گسترش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر قصد شما خرید یک گوشی دست دوم پیش از سال جدید است، این گزارش را از دست ندهید. اگر قصد شما خرید یک گوشی دست دوم پیش از سال جدید است، این گزارش را از دست ندهید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در برخی موارد گوشی‌های دست دوم با قیمتی برابر با گوشی‌های نو یا حتی بالاتر از آن به فروش می‌رسند، اما برخی موبایل‌ها به خصوص از برند اپل براساس سلامت باتری‌شان قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به گوشی‌های نو دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دو دوست»، «برخورد پنهان»، «عملیات رانیگانج»، «ستاره پیروزی»، «صحنه سازی»، «گرن توریسمو»، «لیلی با من است»، «تیرانداز»، «پیروزی پینگ پنگ»، «گذرگاه قصاب»، «به وقت پیروزی»، «محموله نهایی»، «امیلی»، «بی پولی»، «جاماندگان»، «رابینسون کروزوئه»، «دو دم»، «سریع و خشن 9»، «در جستجوی نمو»، «پلیس بل ویل»، «مایکا دختری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی سال 1402، سبد رنگارنگی از فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار نوستالژی‌هایی همچون لیلی با من است چند فیلم جدید هم تدارک دیده که در چند روز پایانی سال روی آنتن می‌روند.