پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اپل

اپل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دادگستری و 15 ایالت آمریکا از اپل شکایت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری و 15 ایالت آمریکا از اپل شکایت کردند. طبق شکایت مذکور سازنده آیفون بازار موبایل را در انحصار خود دارد، به رقبای کوچک تر آسیب می‌رساند و قیمت ها را بالا می‌برد.

وب‌گاه عصر ایران

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه ای گفت: مصرف کنندگان نباید مجبور به پرداخت قیمتهای بالاتر باشند زیرا شرکتها قوانین ضد انحصار را نقض می‌کنند. اگر اپل بدون چالش باقی بماند، تنها به تقویت انحصار خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

اپل یکی از ویژگی های کلیدی نمایشگر S24 اولترا را با تاخیر دو ساله برای آیفون 17 ارائه می‌دهد؛ خبری که به مذاق طرفداران iPhone خوش نمی‌آید.

وب‌گاه گسترش

برنامه زمانبندی اتصال مستقیم گوشی‌های تلفن همراه به شبکه‌ی ماهواره‌ای استارلینک توسط اسپیس ایکس در گزارشی در وب‌سایت خود رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شعار سال 1403 که مزین به نام مردم است را هم می‌توان یک راهبرد اقتصادی کلان دانست و هم می‌توان به عنوان یک اصل مهم اقتصادی در نظر گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

40 سال از معرفی رایانه شخصی اپل مکینتاش می‌گذرد از آن زمان تا به امروز نوآوری‌های تکنولوژیک سرعت چشمگیری داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان یک مدل هوش مصنوعی ابداع کرده‌اند که جنسیت افراد را بر اساس اسکن مغزی آنها با دقت بالای 90 درصد مشخص می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اپل ظاهراً روی توسعه نسخه جدید ساعت هوشمند خود با قابلیت نظارت بر فشار خون کار می‌کند. اما براساس اطلاعات منتشرشده غیررسمی در مورد آن، اپل واچ سری 10 به‌صورت محدود می‌تواند فشار خون را پایش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نیویورک‌تایمز به نقل از سه منبع مطلع گزارش داد که دولت عربستان سعودی قصد دارد بودجه‌ای 40 میلیارد دلاری به سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی AI اختصاص دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها شایعاتی درباره امکان اتصال به اینترنت ماهواره ای استارلینک با گوشی موبایل منتشر شده است؛ اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟ عرشه آنلاین: این روزها شایعاتی درباره امکان اتصال به اینترنت ماهواره ای استارلینک با گوشی موبایل منتشر شده است؛ اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟ اسپیس ایکس قصد دارد توسعه اینترنت ماهواره ای استارلینک را سرعت ببخشد و دسترسی به این نوع اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت...

وب‌گاه گسترش

منتظریم که اپل در تاریخ 26 مارس (7 فروردین 1403) آیپدهای ایر و پرو OLED جدید خود را معرفی کند.

وب‌گاه عصر ایران

مدل هوش مصنوعی اپل می‌تواند با ادغام اطلاعات متنی و تصویری، عکس‌ها را بفهمد و به درخواست کاربر در مورد آن‌ها پاسخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

بعداز مطرح شدن ابهاماتی در رسانه ها در خصوص دور زدن رجیستری ایفون های 14 و 15 بایستی در خصوص این موضوعات از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شفاف سازی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اندروید 15 قرار است قابلیت ردیابی گوشی‌های خاموش را ارائه دهد. این قابلیت با استفاده از شبکه بلوتوث و سیگنال‌های از پیش ضبط‌شده در کنترل‌کننده بلوتوث کار می‌کند.