شنبه 8 اردیبهشت 1403

«ایران دوست داشتنی» با محوریت رسم و رسوم ایرانی‌ها روی آنتن می‌رود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
«ایران دوست داشتنی» با محوریت رسم و رسوم ایرانی‌ها روی آنتن می‌رود

مومن‌نژاد گفت: با حضور اقوام ایرانی و پرداختن به آداب و رسوم نوروز و ماه رمضان در قومیت‌های گوناگون ایرانی «ایران دوست داشتنی» روی آنتن می‌رود.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده ویژه برنامه نوروزی «ایران دوست داشتنی» گفت: ویژه برنامه نوروزی «ایران دوست داشتنی» چند روز قبل از سال تحویل به صورت زنده برنامه داشت و تا شب سال تحویل برنامه را ادامه دادیم و به دلیل همزمانی ماه رمضان و عید نوروز برنامه «ایران دوست داشتنی» در تعطیلات نوروزی نیز پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: با حضور اقوام ایرانی و پرداختن به آداب و رسوم نوروز و ماه رمضان در قومیت‌های گوناگون ایرانی با حضور تماشاچی های عزیز برنامه را ضبط کرده ایم و در ایام نوروز و رمضان پخش می شود.

مومن نژاد عنوان کرد: این برنامه به آداب و رسوم اقوام، آیین‌ها نقاط مختلف ایران می‌پردازد و گروه‌های موسیقیِ نواحیِ مختلفِ ایران، در میانِ بخش‌های مختلفِ برنامه، اجرا خواهند داشت.

تهیه‌کننده برنامه «ایران دوست داشتنی» درباره محوریت برنامه توضیح داد: محوریت برنامه مسائل زیست‌بوم، رسم و رسوم ایرانی‌ها خواهد بود که هدف غایی آن اتحاد و همبستگی میان مردم با فرهنگ‌ها و عقیده‌های متفاوت است که همگی برای ایران عزیزمان قلبشان می‌تپد و هم‌چنین مجری آن نیز پدرام کریمی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون
«ایران دوست داشتنی» با محوریت رسم و رسوم ایرانی‌ها روی آنتن می‌رود 2