پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استرداد کلیه اموال و بدهی‌های بابک زنجانی، موجب استحقاق وی در استفاده از ارفاقات قانونی موضوع ماده 114 قانون مجازات اسلامی و تبدیل مجازات او از اعدام به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین جزئیات از آسیب‌دیدگی سعید آقاخانی در پشت صحنه سریال نون خ5 از زبان ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین را بشنوید. اولین جزئیات از آسیب‌دیدگی سعید آقاخانی در پشت صحنه سریال نون خ5 از زبان ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین را بشنوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس‌روی‌میز عربستان برگزار و نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی گفت: در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

وب‌گاه گسترش

براساس گزارش مرکز آمار ایران، قیمت روغن مایع و روغن نباتی جامد در ماه فروردین امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته، با یک کاهش حدود 10 هزار تومان مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی از آمادگی ناوگان ملی برای توسعه حمل‌ونقل بار صادراتی به قاره آفریقا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، راه‌حل مشکلات کشور را مشارکت مردم در همه زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: وقتی در مسائل اجتماعی و فرهنگی به نظر مردم اعتنا نمی‌کنیم، آن‌ها در مسائل اقتصادی و سیاسی حامی ما نخواهند بود. باید مشارکت واقعی در همه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش 180 میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مسائل اخیر در تیم ما تأثیر بگذارد و فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا خواهم کرد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی رمز توفیق برجام را حمایت 80 درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد 80 درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

وب‌گاه ورزش سه

درحالیکه امشب نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ آغاز می‌شود تا کنون صعود 11 تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند. وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است. وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا 31 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.