چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه ورزش سه

شمس‌آذر قزوین با شکست پیکان به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نکته اینجاست که صدور احکام جدید بازنشستگان چندان طول نمی‌کشد؛ صدور احکام به صورت الکترونیک و آنی انجام می‌شود؛ یعنی فرمول جدید را که به نرم‌افزار بدهند، خیلی سریع در چشم‌به هم زدنی، احکام جدید صادر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: بحث توقف عرضه اولیه با یک خرد جمعی اتخاذ شده و دلیل آن شرایط بازار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت. رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

وب‌گاه الف

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح امروز، اصغر جهانگیر، سخنگوی جدید قوه قضاییه در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت‌سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد، درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضائیه مطرح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسئله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست و ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص اختلال خط پنج متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی اعلام کرد به زائران حج تمتع سال 1403 مبلغ 500 یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله پرداخت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سلاجقه گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های اقتصادی و محیط زیستی با کشور جمهوری آفریقای مرکزی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص اختلال خط پنج متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست صمیمی طنزپردازان کشور و آیین یادبود زنده‌یاد «کیومرث صابری‌فومنی» در فومن برگزار شد و شاعران، طنزپردازان و داوران به بیان نقطه‌نظرات و سروده‌های خود پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد. قرار است، این کنفرانس از تاریخ 17 تا 19 اردیبهشت در اصفهان برگزار شود. گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفتگو خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت در دیدار با معاون وزیر تجارت و صنایع قطر گفت: به نظر می‌رسد تجارت دو کشور ایران و قطر امسال 2 برابر شود.