شنبه 15 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: با اتمام پروژه فیبرنوری که مهم‌ترین پروژه زیرساخت ارتباطی کشور است، عقب ماندگی‌های کشور در حوزه ارتباطات ثابت رفع شده و کیفیت ارتباطات به نحوه چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه الف

جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی دهم اردیبهشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که وی 6 ماه پیش نیز در مجلس استیضاح شده و توانسته بود با 182 رای حمایتی از نمایندگان در این وزارتخانه بماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده مدال طلای پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی سال 2021 جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین محموله خودروهای وارداتی سایپا ترخیص شد.

وب‌گاه گسترش

پرسپولیس فرصت دارد تا 3 جام لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را در این فصل کسب کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر خلبان رسول هوشیار، از عقابان آسمان ایران پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز و در جریان جلسه بررسی استیضاح فاطمی امین گفت: ظاهرا قرار است رئیس جمهور در جلسه استیضاح تشریف بیاورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«اطلاعات آنلاین» نوشت: انتشار عکسی از خبرنگار جنجالی صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست هیات فوتبال استان تهران در کنفدراسیون فوتبال آسیا پُست گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عده ای از تحلیلگران باور دارند امروز آزمون دوم افزایشی‌های دلار در کانال جدید رخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر صنعت، معدن، تجارت در صحن مجلس حاضر می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس سابق اتحادیه نان سنگک می‌گوید: سه سال است قیمت مصوب تغییر نکرده است. همه نانوایی‌ها با ضرر نان می‌فروشند. الان قیمت خمیر نان یک میلیون و 300 هزار تومان است. درحالی که ما 3 سال قبل آن را حدود 100 الی 150 تومان می‌خریدیم. الان قیمت آب، برق و گاز گران شده است. نانوا باید مالیات و بیمه بدهد. گذشته از اینکه اجاره نانوایی 60 میلیون تا 100 میلیون شده است هزینه کارگر نیز که رشد کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

جهانگرد ایتالیایی «مادام کارلا سرنا» در سفرنامه‌اش در سال 1256 شمسی نوشته است: شهر تهران که در وسط دشتی بی‌آب و علف قرار گرفته است هیچ‌گونه سایبانی ندارد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.