جمعه 14 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

با استیضاح فاطمی امین، پنجمین خروجی در کابینه سیزدهم رقم خورد. پیش از این 3 وزیر کابینه استعفا داده و یک وزیر و یک معاون نیز با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

"شهناز ابراهیم" متولد 1954 میلادی / 1332 شمسی فعال سیاسی، نویسنده و عضو ارشد حزب "اتحادیه میهنی کردستان" است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنج بازی و پنج برد؛ این رکورد ویژه پرسپولیس در سال جدید است و یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد در جام حذفی این رکوردش دست بخورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر صنعت، معدن، تجارت در صحن مجلس حاضر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: گشت یگان حفاظت منابع آبزیان استان، ادوات و وسایل صید غیرمجاز ماهی حلوا سفید در فصل ممنوعیت صید این آبزی در شهرستان قشم کشف کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میدل ایست نیوز، تصاویری از دیدار همسران روسای جمهور ایران و عراق منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجلس بین دفن خود و ماندن وزیر یکی را انتخاب می‌کند. اگر استیضاح وزیر رای نیاورد مردم می‌گویند که ما مدافع دولت و نه ملت هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر صمت گفت: وزیر صمت خرید خودرو، جهیزیه، لوازم خانگی و تشکیل خانواده را برای جوان ایرانی به رویا تبدیل کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در راستای طرح عفاف و حجاب و مقابله با کشف حجاب تعداد دیگری از واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و توجه به اخطارهای صادره شده، پلمب شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از توافق دو دانشگاه تهران و مسکو در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یکدیگر و ایجاد دفتر مشترک پارک‌های علم و فناوری خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین فرد پاک دستی است اما توان مدیریتی او ضعیف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله حضرت پور در جلسه علنی امروز یکشنبه (10 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: استیضاح این وزیر نه از سوی مجلس بلکه از جانب ملت ایران در حال انجام است. وی بیان کرد: این استیضاح، استیضاح باند‌های گردن کلفت بازار خودرو، استیضاح تولیدکنندگان تابوت‌های مرگ و استیضاح مسببین وضعیت فعلی خودرو است. مجلس شورای اسلامی...