شنبه 15 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است که یک شایعه جنجالی و عجیب در فوتبال ایران خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر رئیس جمهور عراق با «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس گفت: در آئین نامه داخلی مجلس هیچ گونه الزامی برای حضور رئیس جمهور در جلسات استیضاح نیست.

خبرگزاری تسنیم

در حاشیه ششمین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه، چهار توافق نامه بین دانشگاه‌های روسی و دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش 60 درصدی قیمت چای و قهوه و گرانی شکر در 3 ماه اخیر در مصر موجب گلایه بیشتر شهروندانی شده است که طی یک سال اخیر زیر فشار گرانی بی سابقه کالاهای اساسی قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده و مردم حوزه انتخابیه‌ام باور داریم که دیگر آقای فاطمی امین توان مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت را نداشته و نیازی نیست که وارد مشکلات حوزه خودرو، احتکار و لابی در اعطای پروانه‌های بهره‌برداری معادن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تاکنون 3 هزار ناشر داخلی و خارجی در کنار 200 کتاب‌فروشی جهت حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه شهردار تهران با تعدادی از وزرای دولت برای تعیین تکلیف سهم دولت در تامین واگن‌های مترو برای تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای شهر تهران درحاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای شهر، توضیحاتی را درباره تامین واگن های مترو و همچنین فعالیت تاکسیرانی ارائه داد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پی حواشی ایجاد شده درپی استیضاح وزیر صمت، گفت: به ما حتی دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!

وب‌گاه مشرق نیوز

پرسپولیس فرصت دارد تا 3 جام لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را در این فصل کسب کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای فعال‌سازی سفارتخانه‌های ایران و عربستان یکسری مقدمات لازم است که در حال انجام است و سپس تبادل سفرای دو کشور انجام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار پیامی در فضای مجازی به سخنان اخیر خاتمی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در نامه‌ای به استاندار به ادعای مجمع مطالبه‌گران مبنی بر ترک فعل این اداره کل در اجرای قانون هوای پاک و کاشت نهال‌های غیر بومی پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: امروز پراید به 500 میلیون تومان رسیده است، افکار عمومی منتظرند که آیا تغییری رخ می‌دهد یا خیر؟ مردم از ما می‌پرسند که ما در قبال این وضعیت چه کرده‌ایم نه فقط وضعیت خودرو که حتی وضعیت لوازم خانگی هم به گونه‌ای شده که ازدواج جوانان با مشکل مواجه است.