شنبه 15 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته های پایانی لیگ علاوه بر قهرمان تکلیف دو تیم سقوط کننده انتهای جدول نیز مشخص می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عجیب است که این روزها مافیای خودرو برای ماندن فاطمی امین بر مسند وزارت صمت به آب و آتش می زنند. 85 میلیون ایرانی شهادت می‌دهند که وزارت صمت عملکرد خوبی نداشته است و معیشت میلیون‌ها ایرانی به علت سوءمدیریت وزیر صمت دچار مشکل شده است. مجلس شورای اسلامی مستقل است و از حقوق مردم کوتاه نمی‌آید و ما تابوی استیضاح وزیران را می‌شکنیم.

وب‌گاه گسترش

«اگر دردم یکی بودی چه بودی» صحبت از دردهایی است که درمان دارد؛ اما چه درمانی؟ اینجا درد بیماری شما را از پای در نمی‌آورد، بلکه هزینه‌های درمان بیماری امانت را می برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط فروش اقساطی خودرو ویژه فرهنگیان اعلام شد. فروش اقساطی خودروهای شاهین، دو مدل کوییک، وانت تک کابین و دو کابین ویژه فرهنگیان از روز یکشنبه 10 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چگونه یک کارمند بازنشسته یا معلم می‌توانند خودرو خریداری کنند یا آنکه لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی یک کارمند بازنشسته یا یک معلم نمی‌توانند خودرو یا لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش نسبت به نصب بنر گرامیداشت روز خلیج فارس در مقابل سفارت امارات پیامی منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: امروز می‌گویند بازار خودرو به وزیر صمت ارتباطی ندارد، پس برای مهار این گرانی افسارگسیخته بازار خودرو باید یقه چه کسی را گرفت؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس اعلام کرد که امروز رییس جمهور در جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین رییس جمهور حضور می یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: رییس سابق اتحادیه نان سنگک می‌گوید: سه سال است قیمت مصوب تغییر نکرده است. همه نانوایی‌ها با ضرر نان می‌فروشند. الان قیمت خمیر نان یک میلیون و 300 هزار تومان است. درحالی که ما 3 سال قبل آن را حدود 100 الی 150 تومان می‌خریدیم. الان قیمت آب، برق و گاز گران شده است. نانوا باید مالیات و بیمه بدهد. گذشته از اینکه اجاره نانوایی 60 میلیون تا 100 میلیون شده است هزینه کارگر نیز که...

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به انتشار یک فیش حقوقی با رقم 50 میلیون تومان مربوط به یکی از معاونان شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدغنی نظری گفت: اگر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت رای نیاورد مردم می‌گویند که ما مدافع دولت و نه ملت هستیم. مردم بدانند که نمایندگان پشتیبان آنها هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر در خدمت دو خودروساز بزرگ کشور است، ایشان باید وزیر صنعت باید باشند نه وزیر دو خودروساز.

وب‌گاه فرارو

سال‌ها بود که با مادربزرگم رفت و آمد نداشتیم. بعد از فوت پدرم او با ما معاشرت نداشت. پدرم اعتیاد داشت و همین باعث فوت او شد، اما مادربزرگم می‌گفت که مادرخدابیامرزم در مرگ او مقصر است. من می‌دانستم که کسی زیاد به مادربزرگم سر نمی‌زند. برای همین آن روز دلم هوایش را کرد و سراغش رفتم.

وب‌گاه فرارو

در سایت وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان نسبت به ثبت ازدواج زن خارجی با مرد ایرانی، بدون صدور شناسنامه برای زوجه اقدام کرد؟» آمده است که «در حال حاضر ثبت ازدواج مرد ایرانی با زن خارجی و صدور شناسنامه برای زوجه، همزمان انجام گرفته و با ثبت ازدواج، اینگونه بانوان تبعه ایران شناخته می‌شوند.»