جمعه 14 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: پرسپولیس فرصت دارد تا 3 جام لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را در این فصل کسب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خودرو چه تولید ملی است که هر زمان دشمن فیتیله تحریم‌ها را بالا می‌برد بازار آن برهم می‌ریزد و به قاتلان مردم تبدیل شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز صبح جلسه‌ای با چند وزیر و بانک عامل برای مترو برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت گفت: استیضاح حق مجلس است و برای پاسخ اینجا هستم. تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکای فاطمی‌امین! چه کسانی این تیترها را می‌زنند؟ امروز چه کسانی از این وضعیت خوشحال هستند؟ می‌گویند تیغ استیضاح، مگر اینجا قتلگاه است؟ سوال پرسیده شده و پاسخ می‌دهم.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: در برخی مواقع مسافران بی آر تی بیش از 40 دقیقه معطل می‌مانند تا اتوبوس در ایستگاه پارک وی حاضر شود و مسافران را به تجریش برسانند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: دانشگاه تهران اقدام به ساخت غیرقانونی یک ملک کرده و شهرداری تهران آن را نادیده گرفته است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت در خدمت دو خودروساز بزرگ کشور است در حالی که وی باید وزیر صنعت باشند نه اینکه وزیر دو خودروساز باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هرگونه رانت‌خواری و ویژه خواری مقابله می‌کنیم و در این راه تاوان هم خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتقاد نمایندگان از دومین غیبت رئیسی در جلسه استیضاح دولتمردان اثرگذار بود و رئیسی از پاستور روانه بهارستان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از نمایندگان در اظهارات خود گفت: عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت به معنای بی توجهی به مجلس است که بنده باید بگویم اینگونه نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (10 اردیبهشت‌ماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار دارد.